Pcos, succeshistorie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. januar 2019

Anonym trådstarter

Hej derude

Jeg har prøvet at få hormontabletter med formålet at få mine æg til at modne i mig, hvilket de også havde, kunne jeg se, da jeg var til gynækologisk undersøgelse. For første gang så jeg at ÆL testen var positiv og vi havde sex dagene op til ÆL og på dagen testen viste positiv og dagen efter også.

Alligevel opdagede jeg blod i morges... Nogle succeshistorier af samme behandling? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2019

nanan78

Profilbillede for nanan78

Hvis du opnår ægmodning og løsning på tabletter er det jo rigtig fint. Så har du jo samme chance for graviditet som enhver anden. Chancen er ca 15% pr cyklus.

Anmeld Citér

8. januar 2019

Anonym trådstarter

nanan78 skriver:

Hvis du opnår ægmodning og løsning på tabletter er det jo rigtig fint. Så har du jo samme chance for graviditet som enhver anden. Chancen er ca 15% pr cyklus.

Det ser bare ikke ud til at være gået igennem på trods af behandling med tabletterne siden jeg opdagede blod i morges alligevel 

Anmeld Citér

8. januar 2019

Lililili

Jeg har pcos og mine ægløsningstest var ens hele månede. De så positive ud, men Jeg fik simpelthen ikke ægløsning trods det så sådan ud. Anyway jeg fik metformin og fjernede al stivelse fra min mad som jo er insulin synder og derved problemet når man har pco. Vi havde prøvet i 2 år, men da jeg fik korrekt kost gik det stærkt. Fik 2 drenge med 16 måneders mellemrum. Jeg kan stærkt anbefale spis dig gravid, og spis dig rask bøgerne. 

Anmeld Citér

8. januar 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hej derude

Jeg har prøvet at få hormontabletter med formålet at få mine æg til at modne i mig, hvilket de også havde, kunne jeg se, da jeg var til gynækologisk undersøgelse. For første gang så jeg at ÆL testen var positiv og vi havde sex dagene op til ÆL og på dagen testen viste positiv og dagen efter også.

Alligevel opdagede jeg blod i morges... Nogle succeshistorier af samme behandling? 

Vil gerne slutte mig til ovenstående mht. anbefaling af den rigtige kost og "spis dig gravid" bogen. Jeg blev gravid til trods for pco og flere års forsøg. Det lykkedes efter kostomlægning. 

Anmeld Citér

8. januar 2019

Anonym

Anonym skriver:

Det ser bare ikke ud til at være gået igennem på trods af behandling med tabletterne siden jeg opdagede blod i morges alligevel 

Altså nu ved jeg ikke om jeg forstår din besked korrekt. Men det lyder lidt som om du regnede med, at der ville være 100 garanti for at blive gravid hurtigt, efter du er kommet på medicin.

Og man kan sige, at sådan er det desværre ikke. Nu har du blot fået samme chance og muligheder som andre under alm. omstændigheder 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.