Spørger lige om råd her omkring evt. svamp i brysterne.. Skal godt nok til læge i morgen, men det er en uddannelseslæge, som åbenbart ikke har super meget styr på tingene, så nu spørger jeg jer..
Jeg har virkelig ondt i mine bryster.. Mine brystvorter er helt røde og ømme, og det gør rigtig ondt, når jeg lægger min datter til.. Mine bryster kløer både indvendigt og udvendigt, og det både stikker og gør ondt inde i dem.. Især i nogle bestemte kanaler gør det virkelig ondt, og det bliver bare værre og værre..
Jeg ammer min datter på 8 uger, og vi begge har i 3 uger eller mere været under behandling for svamp, og det hele har været super godt i lang tid.. Min datter havde ingen tegn på svamp hverken før eller efter behandlingen, og mine smerter og kløe forsvandt efter maks 2 uger, men jeg fortsatte behandlingen i et stykke tid efter..
Nu er jeg så stoppet med behandlingen, og på to-tre dage er det hele kommet tilbage for fuld styrke..
Nu er mine spørgsmål:
1. Hjælper brentan-salven kun på brystvorterne eller også i selve kanalerne?
2. Kan jeg have svamp inde i nogle kanaler?
3. Kan det være andet end svamp?
4. Hvis det er svamp, skal min kæreste så også under behandling, da han har både drukket min mælk (for at mærke, om det er for varmt i aften flasken) og under sex slikket på brystvorterne?
Anmeld
Citér