Kan jeg være gravid uden jeg ved det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

721 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. januar 2019

Tomat05

Help girls er total lost... har i nogensind oplevet at få 2 streger på en graviditetstest hvor den ene er meget svag (skygge streg) men senere forsvinder ?angry

Der gået 3 måneder siden min mens stoppet..  plus har en tid hos gyn 22/1angry er seriøst  forvirret�� har alt i alt prøvet som er 13 graviditetstest alle negativ... Er ved at stress over det her..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvorfor har du ikke kontaktet lægen og fået taget 2 blodprøver med et par dages mellemrum? Så kan man sige med 100% sikkerhed om du er gravid . At du stresser over det, kan jo også sætte din cyklus i stå. 

Anmeld Citér

8. januar 2019

Anonym

Altså.. Reelt kan man vel. Det sker jo derude nogengange. Men jeg ville personligt ikke kunne undgå at vide jeg var gravid. Jeg har i begge graviditeter haft kæmpe kvalme, opkast, diarré, øget tissetrang, ekstremt ømme bryster. Senere kom råmælken (mener det var omkring uge 16-17), plukveer og ligamentsmerter.. Så.. Det havde været klare tegn for mig 

Anmeld Citér

8. januar 2019

Tomat05

Min læge har bare sendt mig videre til en gynækolog...  vil prøve at slappe af �� men kan stadig ikk forstå hvordan jeg sidste par har fået 2 svag posetive test og senere igen negativ 

Anmeld Citér

8. januar 2019

Ønskebaby2020

Profilbillede for Ønskebaby2020

Det har jeg desværre oplevet uden at være gravid... Men det kan jo også være fordi der ikke er nok hcg i din urin 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.