cirkel træning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

731 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. oktober 2009

Lone Jakobsen

nogen her der kender det....om det er noget der virker....hvis ja... hvilke øvelser...og evt hvor ofte?

jeg har hørt meget godt om det og har fundet en side med nogle rigtig gode øvelser der både træner kondition og mavemuskler (tidligere har jeg udelukkende lavet mavebøjninger) men jeg ville gerne høre fra nogen der har set resultater med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2009

Tina2

Jeg går til det 1 gang i ugen og ELSKER det:-) Man kommer virkelig igennem alle muskler, de første par gange var jeg fuldstændig mørbanket på 2. dagen efter det....

Vi arbejder med 13 baser, kan ikke huske hvad alle øvelserne hedder, men der er 2 x mavebøjninger (på forskellige måder), "planken", skyggeboks, spurt, træning af triceps, rygbøjninger på stor bold, armbøjninger, træning af lår + ben med vægte osv.

Jeg har prøvet mange ting, men har hurtig kedet mig, men det her er bare alletiders!

Det er en meget effektiv form for træning:-) Kan KUN anbefale det:-)

Anmeld

19. oktober 2009

Lone Jakobsen

Tina2 skriver:

Jeg går til det 1 gang i ugen og ELSKER det:-) Man kommer virkelig igennem alle muskler, de første par gange var jeg fuldstændig mørbanket på 2. dagen efter det....

Vi arbejder med 13 baser, kan ikke huske hvad alle øvelserne hedder, men der er 2 x mavebøjninger (på forskellige måder), "planken", skyggeboks, spurt, træning af triceps, rygbøjninger på stor bold, armbøjninger, træning af lår + ben med vægte osv.

Jeg har prøvet mange ting, men har hurtig kedet mig, men det her er bare alletiders!

Det er en meget effektiv form for træning:-) Kan KUN anbefale det:-)

synes også det virker som noget der virkelig får kroppen i gang.

jeg har valgt at gøre det hver dag fordi jeg er bange for at jeg ellers ikke vil holde så godt ved det. til gengæld har jeg (igår og idag) kun ku lave øvelserne 2 gange hvor de anbefaler 4... jeg er simpelthen i for dårlig form

håber på at ku trappe det op sådan at jeg i næste uge vil ku lave dem 3 gange....osv

Anmeld

19. oktober 2009

Tina2

Ja mon ikke:-) Man kommer jo i træning ved at komme igang og bliver jo hele tiden i bedre form:-)

Anmeld

20. oktober 2009

Lone Jakobsen

Tina2 skriver:

Ja mon ikke:-) Man kommer jo i træning ved at komme igang og bliver jo hele tiden i bedre form:-)

ja lige præcis

lokkede endda min mand med på den igår...selv om han (naturligvis) ikke synes det var nær så hårdt som jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.