Voldsomme lændesmerter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

877 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. oktober 2009

LineD

Hej tøser!

Jeg skal lige høre jer til om i også lider af voldsomme lændesmerter her i graviditeten?

Jeg er 34 uger henne og har dagen igennem voldsomme lændesmerter med strålende smerter i benene også, som oftest inderst på lårene, det kommer sådan i bølger og kan vare alt fra 5 minutter til en time, for så at forsvinde og vende tilbage...

Det er samme senarie om natten, jeg vågner af det og kan ingen steder være..

Har i det på samme måde, og hvad gør i for at aflaste og afhjælpe smerterne? I starten virkede et skoldende varmt bad eller en varmepude, men det er langt fra nok... Om natten ligger jeg nærmest lejret med dyner/puder over det hele, DET hjælper, men desværre ikke nok til at kunne give en rolig nats søvn...

Hvad er jeres tricks?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2009

Nybagt mor

Jeg begyndte at få dem (dog slet ikke i stil med dine) omkring uge 36.

Dog kun når jeg tog den lange tur  i skoven med hunden om morgenen på en times tid, gjorde for meget rent, eller rendte for meget rundt generelt.

Efter jeg stoppede med det, og skar lidt ned på gå turene, rengøring m.m. - ja så er det forsvundet.

Så (du har sikkert forsøgt) men måske det kunne hjælpe at skære lidt ned på det fysiske, eller ihvertfald tage det i små bidder..

Og så hjælper min kærestes varme hånd altid - det er et sikkert hit når han holder den på lænden, kan dog godt se at din kæreste jo også skal have lov til at sove...

Har du snakket med din jm om det?

Mange hilsner Christine

Anmeld

19. oktober 2009

LineD

Ja, synes jeg har skåret ned på det fysiske, men er faktisk en dør til bare at sætte mig/lægge mig og slappe af når jeg kan mærke det er under opsejling, jeg skal til 35 ugers lægetjek i løbet af denne uge, så må jeg hellere høre lægen til om jeg lige bør snakke med min JM Det må hun da vide , ellers kan jeg kun give dig ret i at kærestens hænder altså har noget magisk over sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.