Hvad kan jeg mon blive?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.164 visninger
4 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. januar 2019

Anonym trådstarter

Hej. 

Søger nogle friske øjne - har ikke så mange at dele det med, så prøver her. Jeg er lige nu på barsel og måske skal jeg finde et nyt job, med start efter barslen. Studie er ikke helt på tale, det bliver for hårdt de su. 

Om mig: har arbejdet som pædagogmedhjælper på forskellige specialskoler ( har været det samme sted 3 skole år nu - 4 mens jeg er på barsel)

har været i vuggestue også. 

Er uddannet kontor assistent, men fik aldrig et job efter uddannelsen ( de ville have nogle med erfaring og til sidst opgav jeg og blev pædagogmedhjælper ). Føler lidt at den er forældet nu. Blev udlært 2010. 

Har også arbejdet med projekter for børn og unge og forældre i en Forening - super glad for det. 

Jeg må indrømme at jeg måske ikke synes at det er det fedeste forbillede for mit barn, at jeg er ufaglært? Men hvad skal jeg så? Hvad kan man? Måske skulle jeg prøve at komme ind i forenings verden igen? Men jeg er så usikker på mine egne arbejdsevner. Jeg har brug for lige at få vist tingene - men så kan jeg det også og er super god til mit nuværende arbejde og får meget ros. 

Jeg får at vide at jeg har overblik, er rolig, organiseret. Det var lige hvad jeg kunne huske  

det perfekte job ville være 2 dage på kontor og 3 dage på gulvet med brugere/borgere. 

Åh, jeg synes det er svært. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2019

Anonym

Hm. 

Hvad med fast ansættelse som pædagog medhjælper. Det er altså et hårdt job. 

Ellers måske overvej at gå på YouTube og lave video om det du er uddannet som

Anmeld Citér

4. januar 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hm. 

Hvad med fast ansættelse som pædagog medhjælper. Det er altså et hårdt job. 

Ellers måske overvej at gå på YouTube og lave video om det du er uddannet som

Hej. 

Jeg er i fast ansættelse som pædagogmedhjælper lige nu 

Anmeld Citér

4. januar 2019

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Hej. 

Søger nogle friske øjne - har ikke så mange at dele det med, så prøver her. Jeg er lige nu på barsel og måske skal jeg finde et nyt job, med start efter barslen. Studie er ikke helt på tale, det bliver for hårdt de su. 

Om mig: har arbejdet som pædagogmedhjælper på forskellige specialskoler ( har været det samme sted 3 skole år nu - 4 mens jeg er på barsel)

har været i vuggestue også. 

Er uddannet kontor assistent, men fik aldrig et job efter uddannelsen ( de ville have nogle med erfaring og til sidst opgav jeg og blev pædagogmedhjælper ). Føler lidt at den er forældet nu. Blev udlært 2010. 

Har også arbejdet med projekter for børn og unge og forældre i en Forening - super glad for det. 

Jeg må indrømme at jeg måske ikke synes at det er det fedeste forbillede for mit barn, at jeg er ufaglært? Men hvad skal jeg så? Hvad kan man? Måske skulle jeg prøve at komme ind i forenings verden igen? Men jeg er så usikker på mine egne arbejdsevner. Jeg har brug for lige at få vist tingene - men så kan jeg det også og er super god til mit nuværende arbejde og får meget ros. 

Jeg får at vide at jeg har overblik, er rolig, organiseret. Det var lige hvad jeg kunne huske  

det perfekte job ville være 2 dage på kontor og 3 dage på gulvet med brugere/borgere. 

Åh, jeg synes det er svært. 

Hvorfor er det ikke et særligt godt forbillede over for sine børn, at man arbejder som ufaglært ?, er det ikke vigtigs at man er glad for det man laver ?. Jeg er da et lidt trist forbillede så (godt nok har jeg også en ældre uddannelse), men de sidste par år har jeg da sprunget lidt rundt i forskellige fag som ufaglært og til februar starter jeg som ufaglært portør på et sygehus. Det er så godt nok meningen at jeg skal have serviceassistent uddannelsen.

i princippet er du jo heller ikke helt ufaglært, du har jo en uddannelse som kontorassistent , men arbejder bare ikke inde for det felt

Anmeld Citér

4. januar 2019

Sprit25

Steve Jobs var ufaglært

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.