Jeg køber og sælger meget brugt, og jeg prøver altid at forhandle en bedre pris når jeg køber, nogle sælgere tager det meget ilde op, men jeg er vokset op med loppemarkeder og jeg kan ikke lade være med at prøve at prutte om prisen, også selvom jeg syntes prisen er fair.
Når jeg sælger vil jeg også helst undgå at sende ting der er større end et par stykker tøj og så er det bare at svare nej når købere spørg om man vil sende. Jeg er som ofte til at forhandle med med priser,en hvis det er noget jeg syntes prisen er sat meget lavt fordi vi skal hurtigt af med det takker jeg nej til folk der byder under prisen...
Jeg tænker meget når jeg sætter prisen at den skal være under halvdelen af ny prisen og så tænker jeg "hvad ville jeg selv give for denne når den er brugt".
Man kan komme ud for nogle der bliver lidt ubehagelige når man siger nej til at prutte med prisen, men der har jeg lidt den holdning at så vil jeg helle forære det til mødrehjælpen end at sælge det for billigt
Ja måske fjollet for så får jeg ingen penge for det men mennesker der bliver ubehagelige eller forventer at få mine ting for nærmest ingen ting har ikke fortjent mine ting, så hellere give det til velgørenhed
Anmeld
Citér