Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har netop taget denne idag, der er svagt lyserød i stregen men mest for oven. Jeg er kun omkring 3+2 - 3+3 så ved godt det er meget tidligt at teste. Men hvad siger i? (Stregen kom inden for tid)
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Har netop taget denne idag, der er svagt lyserød i stregen men mest for oven. Jeg er kun omkring 3+2 - 3+3 så ved godt det er meget tidligt at teste. Men hvad siger i? (Stregen kom inden for tid)
Jeg kan ikke se noget billede..
Mom skriver: Jeg kan ikke se noget billede..
Okay mærkeligt! Prøver her
Anonym skriver: Okay mærkeligt! Prøver her
Nu kan jeg se den.
Syntes du skal teste om et par dage, det er svært at afgøre om den er svag positiv eller negativ.
Mom skriver: Nu kan jeg se den. Syntes du skal teste om et par dage, det er svært at afgøre om den er svag positiv eller negativ.
Ja du har nok ret! Har bare aldrig prøvet at få sådan en streg
Er du gravid?
Nu er det godt nok tidlig, kan se lidt, men jeg synes ikke at den er der, som om den test er noget af vejen...
Har du testet efterfølgende?
Jeg synes at det er spændende, hvis den er der. Jeg håber det
Undskyld fik ikke opdateret denne tråd!
Jeg er gravid Jubiiii..
Jeg købte en anden test efterfølgende og idag er testen bragende positiv! Er bare SÅ lykkelig!
Undskyld fik ikke opdateret denne tråd! Jeg er gravid Jubiiii.. Jeg købte en anden test efterfølgende og idag er testen bragende positiv! Er bare SÅ lykkelig!
Hvor har du købt den test henne? og tillykke
Louise6551 skriver: Hvor har du købt den test henne? og tillykke
Tak! De er købt af sælger på Trendsales
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128