Er der nogen der passer sit eget barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.523 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. december 2018

Anonym trådstarter

Er der nogen her på baby der passer sit eget barn, til barnet starter i børnehave? 

Vil du fortælle lidt om det i forhold til hvad man får udbetalt ? 

Gerne fra Frederiksberg kommune. 

Annonymr svar tilladt ��☺️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2018

Anonym

Hvis ikke du får svar herinde, kan jeg anbefale gruppen "moderne hjemmegående forældre" på Facebook.

Jeg bor desværre ikke selv i kommunen og tilskuddet varierer meget fra kommune til kommune. 

Jeg har selv haft mine piger hjemme indtil børnehave, og det har været rigtig godt for vores familie ☺️

Anmeld Citér

30. december 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg tænker du kan læse om tilskuddets størrelse på kommunens hjemmeside eller borger.dk under din kommune ligesom man kan for alle andre kommuner  

Jeg har ikke selv gået hjemme, men min veninde har, og for dem har det været perfekt hun har sørget for ugentlige ture i legestue og på legepladser for at sønnen også lærte de sociale spilleregler børn imellem , og der har ingen problemer været med bhv start  

Anmeld Citér

31. december 2018

Mort3

31. december 2018

Abracadabra

Anonym skriver:

Er der nogen her på baby der passer sit eget barn, til barnet starter i børnehave? 

Vil du fortælle lidt om det i forhold til hvad man får udbetalt ? 

Gerne fra Frederiksberg kommune. 

Annonymr svar tilladt ��☺️

Som så mange gange før er svaret 2 sekunders googling væk:

https://www.frederiksberg.dk/borger/dagtilbud-og-skole/privat-pasning/tilskud-til-pasning-af-eget-barn

Jeg kan dog kun komme med de kedelige fakta, vi havde ungerne i en Frederiksbergs udmærkede institutioner. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.