Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa
Min kæreste og jeg har nu prøvet at få et barn i 1,5 år, og der er endnu ikke sket noget. Har snakket med lægen, men i det jeg er overvægtig, vil hun ikke hjælpe før jeg har tabt mig.
Har vi stadig en chance?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
JVN skriver: Hejsa Min kæreste og jeg har nu prøvet at få et barn i 1,5 år, og der er endnu ikke sket noget. Har snakket med lægen, men i det jeg er overvægtig, vil hun ikke hjælpe før jeg har tabt mig. Har vi stadig en chance?
Ja det har i. . Jeg tabte mig 20 kg og blev naturligt gravid. . Brug baby som en motivationsfaktor til vægttab...
Anonym skriver: Ja det har i. . Jeg tabte mig 20 kg og blev naturligt gravid. . Brug baby som en motivationsfaktor til vægttab...
Okay, tak for svar. Skal bare have tabt mig noget mere. Håber det snart lykkes
JVN skriver: Okay, tak for svar. Skal bare have tabt mig noget mere. Håber det snart lykkes
Det er en sej kamp men med det rette ønske for enden af drømme skyen er den værd at tage op! Og når du har tabt dig tilstrækkeligt og hvis ikke du er gravid skal du nok få hjælp..
Anonym skriver: Det er en sej kamp men med det rette ønske for enden af drømme skyen er den værd at tage op! Og når du har tabt dig tilstrækkeligt og hvis ikke du er gravid skal du nok få hjælp..
Ja synes virkelig også den er hård.. Vi støtter hinanden i at få tabt os men synes bare der er lang vej endnu ved skam også at det er smartes for mig selv at få tabt mig inden graviditet. Så jeg må prøve at holde hovedet højt. Synes bare jeg løber mod en mur hver måned..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128