Rki

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.106 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. december 2018

Anonym trådstarter

Hej

Jeg mener at jeg er i RKI og vil gerne se hvad jeg skylder... Hvordan gør jeg det? Har kigget på en side men der står at jeg ikke er i RKI.. Det er selvfølgelig glædeligt men vil gerne være helt sikker . 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2018

Janet1989

Kan du ikke logge ind på deres side? Ellers kontakt dem 

Anmeld Citér

29. december 2018

Anonym trådstarter

Jeg har kigget på dininfo.dk og der står at jeg ik er i RKI.. Er det troværdigt nok? 

Anmeld Citér

29. december 2018

xStinepigen

Anonym skriver:

Jeg har kigget på dininfo.dk og der står at jeg ik er i RKI.. Er det troværdigt nok? 

Ja

Anmeld Citér

29. december 2018

Anonym

Du kan logge ind på rki-siden experian.dk og se din status. Du logger ind med nem id, og så kan du se om nogen har registreret dig og om registreringen er synlig for andre.

Anmeld Citér

29. december 2018

Anonym

Der er også noget som hedder Debitor registreret, som er samme koncept som RKI. Bare hvis det skulle tænkes, at du stod der i stedet for.

Anmeld Citér

29. december 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Der er også noget som hedder Debitor registreret, som er samme koncept som RKI. Bare hvis det skulle tænkes, at du stod der i stedet for.

Ok tak. Hvor mange steder kan man stå som dårlig betaler   findes der flere, jeg skal kontakte? 

Anmeld Citér

31. december 2018

Anonym

Anonym skriver:

Ok tak. Hvor mange steder kan man stå som dårlig betaler   findes der flere, jeg skal kontakte? 

Jeg mener ikke at der er flere steder

Anmeld Citér

31. december 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Hej

Jeg mener at jeg er i RKI og vil gerne se hvad jeg skylder... Hvordan gør jeg det? Har kigget på en side men der står at jeg ikke er i RKI.. Det er selvfølgelig glædeligt men vil gerne være helt sikker . 

Hvis din gæld er over 5 år gammelt bliver du slettet fra RKI - men du skylder stadigvæk og der kommer stadig renter på gælden. 

Anmeld Citér

31. december 2018

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Hvis din gæld er over 5 år gammelt bliver du slettet fra RKI - men du skylder stadigvæk og der kommer stadig renter på gælden. 

Hvor kan jeg så se hvilke kreditorer, jeg skylder og hvor meget? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.