Nogen med forstand på skat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

842 visninger
1 svar
0 synes godt om
28. december 2018

Anonym trådstarter

Jeg har tastet forkert i min forskudsopgørelse for 2018 tidligere i år, hvilket jeg var inde og rette i november.Jeg endte derfor med at have et meget højt fradrag pr. 1. december 2018 (29.xxx).

Nu kan jeg så se, at min arbejdsgiver ikke har brugt mine lønoplysninger fra december 2018, da de lavede løn nu her, men i stedet for januar 2019, hvor mit fradrag er langt lavere.

Bør jeg sige noget? Eller bliver det automatisk reguleret, så jeg i stedet får penge tilbage i skat næste år?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2018

Mamman

Profilbillede for Mamman
Anonym skriver:

Jeg har tastet forkert i min forskudsopgørelse for 2018 tidligere i år, hvilket jeg var inde og rette i november.Jeg endte derfor med at have et meget højt fradrag pr. 1. december 2018 (29.xxx).

Nu kan jeg så se, at min arbejdsgiver ikke har brugt mine lønoplysninger fra december 2018, da de lavede løn nu her, men i stedet for januar 2019, hvor mit fradrag er langt lavere.

Bør jeg sige noget? Eller bliver det automatisk reguleret, så jeg i stedet får penge tilbage i skat næste år?

Din arbejdsgiver kan ikke gøre noget ved det nu. Det bliver automatisk rettet på din årsopgørelse

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.