stokke sleepi seng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
2 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. december 2018

Anonym trådstarter

Jeg overvej af køb en stokke sleepi seng da den kan bruges som junior ved at køb et forlængersæt hvilken vil sige den kan bruges i mange år til jer som har eller har haft seng fra stokke har i værre glad for jeres købt?

hvad synes du der er plusse ved den ?

Og hvad synes du der er minusse ved den ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2018

De3Guldklumper

Profilbillede for De3Guldklumper
Lærke 07, Gustav 09 & Frida 14
Anonym skriver:

Jeg overvej af køb en stokke sleepi seng da den kan bruges som junior ved at køb et forlængersæt hvilken vil sige den kan bruges i mange år til jer som har eller har haft seng fra stokke har i værre glad for jeres købt?

Vi har været super glade for vores. Vi har haft 2 stk og da lillesøster (nr3) kom arvede hun den ældstes. 

Vi har haft juniorkit til vores. Eneste ulempe er formen - de fylder lidt mere end en normal tremme/juniorseng. 

Anmeld Citér

27. december 2018

Anonym

Anonym skriver:

Vi har en... Med 2 x forlænger til... Baby sengen har vi faktisk ikke fået brugt. . Men vi har også været i besiddelse af en velkro baby der kun vil sove hos os.. Nu er hun 6 mdr og for lang til den... Men glæder mig til den skal laves større og hun forhåbentlig kan komme på eget værelse 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.