Navn med fortid til baby..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.347 visninger
7 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. december 2018

Anonym trådstarter

Jeg har en nyfødt pige som endnu ikk er navngivet.. Jeg har et navn jeg er ret vild med og altid har været det. Problemet er bare at min ex var mig semi-utro med en pige med det navn. Det er over ti år siden og jeg er ligeglad i dag og har to børn med en anden dejlig mand. Ville i kunne genbruge sådan et navn? Til bonusinfo er hun en god venindes veninde så hun vil vide at jeg har navngivet mit barn det samme som hende hvilket nok er mit problem med navnet i virkeligheden... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2018

Sprit25

Anonym skriver:

Jeg har en nyfødt pige som endnu ikk er navngivet.. Jeg har et navn jeg er ret vild med og altid har været det. Problemet er bare at min ex var mig semi-utro med en pige med det navn. Det er over ti år siden og jeg er ligeglad i dag og har to børn med en anden dejlig mand. Ville i kunne genbruge sådan et navn? Til bonusinfo er hun en god venindes veninde så hun vil vide at jeg har navngivet mit barn det samme som hende hvilket nok er mit problem med navnet i virkeligheden... 

Du har jo ikke navngivet efter hende. 

Anmeld Citér

27. december 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Du har jo ik navngivet dit bare efter hende. Du har bare valgt det navn, hun tilfældigvis hedder. Det er overhovedet ik det samme. Vh Stine 

Anmeld Citér

27. december 2018

Babilooo

Jeg vil også dige du sagtens kan kalde hende det.

Anmeld Citér

27. december 2018

Ena

Anonym skriver:

Det synes jeg kommer helt an på, hvordan du har det med navnet. Vækker det ubehagelige minder og en trist følelse i kroppen, så ville jeg finde et andet navn. Men føles det godt og rigtig til jeres lille pige, så er det da bare at give hende navnet 

Anmeld Citér

27. december 2018

Anonym

Hvis navnet ikke påvirker dig fra din fortid så kan jeg ikke se noget problem med det.

Anmeld Citér

27. december 2018

Soonmom

Det ville jeg absulut ikke kunne, hver gang jeg så på mit barn ville jeg tænke på "det der skete dengang" men det er jo helt op til dig 

Men det er vel heller ikke sikret din kæreste ønsker navnet? 

Anmeld Citér

27. december 2018

AnoMor

Soonmom skriver:

Det ville jeg absulut ikke kunne, hver gang jeg så på mit barn ville jeg tænke på "det der skete dengang" men det er jo helt op til dig 

Men det er vel heller ikke sikret din kæreste ønsker navnet? 

Enig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.