Ved simpelthen ikke hvad der foregår i min krop disse uger, men det har besværlig gjort alt julehyggen. Fik for 2 ugee siden små ondt i halsen, Intet bemærkelsesværdigt noget, overhovedet. I torsdags fik jeg sindssygt ondt i øret og en masse væske. Det gjorde ondt helt fra kæbe/halsen af og op i hovedet, min trommehinde sprang, og alle smerter forsvandt. Fredag er jeg lidt små snottet og stoppet i svælget, ikke selve næsen. Fredag sker præcis det samme med højre øre. Tog til lægevagten for at være sikker på det ikke skyldtes betændelse. Siden fredag har jeg haft helt sindssyge hals smerter, placeret ret solidt i midten af halsen, bag mandlerne? Mine mandler fejler absolut Intet, er hverken hævet eller røde? Men hvorfor pokker har jeg så, SÅ ondt? Vågner om natten, kan nærmest ikke synke, medmindre keg tager panodiler. Kan ikke rense mine tænder med min tunge, da det bliver for smertefuldt i selve tungen også? Kan det skyldes en halsbyld? Er 20 uger henne, og frygter lige pludseligt en masse ♀️.
Anmeld
Citér