Brug for opmuntring (dårlig scanning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

945 visninger
6 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. december 2018

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg er ny herinde og jeg har brug for lidt gode historier her. Jeg har haft op til flere aborter. Både Sa og MA.

Nu er vi så heldige der er gevinst igen �� MEN syntes ikke min scanning den gjorde noget godt for mig. Jeg blev scannet 5+2/3 stykker og det eneste de kunne se var en tom lille sæk på en 4 mm's penge. Det syntes jeg lyder af lidt på det tidspunkt �� man skal holde sig fra Google!!! 

Er der andre som har oplevet en dårlig scanning og alt blev godt alligevel? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2018

FruStolpe

Jeg ved ikke om det må  være en trøst, men jeg fik lavet en ts da jeg var 5+ og der blev jeg sat tilbage til 3+. Hvilket slet ikke kunne være muligt da jeg så ville have testet positivt allerede før den faktisk havde sat sig fast. 

Jeg blev rykket frem igen til NF fra 12+til 14+. Min pointe er at min bebs var super langsom til at udvikle sig i de første spæde uger. 

Måske det er tilfældet hos dog også

Bliver du fulgt med blodprøver eller ny scanning? 

Anmeld Citér

25. december 2018

Anonym trådstarter

Yes jeg skal scannes hver 14. Dag frem til nakkefold.

Åh se det var lige det jeg gerne ville høre ��❤ og alt er gået godt for dig? 

Anmeld Citér

25. december 2018

FruStolpe

Anonym skriver:

Yes jeg skal scannes hver 14. Dag frem til nakkefold.

Åh se det var lige det jeg gerne ville høre ��❤ og alt er gået godt for dig? 

Ja alt er gået lige efter planen. Hun var bare længe om at komme i gang 

Anmeld Citér

25. december 2018

God-mor

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg er ny herinde og jeg har brug for lidt gode historier her. Jeg har haft op til flere aborter. Både Sa og MA.

Nu er vi så heldige der er gevinst igen �� MEN syntes ikke min scanning den gjorde noget godt for mig. Jeg blev scannet 5+2/3 stykker og det eneste de kunne se var en tom lille sæk på en 4 mm's penge. Det syntes jeg lyder af lidt på det tidspunkt �� man skal holde sig fra Google!!! 

Er der andre som har oplevet en dårlig scanning og alt blev godt alligevel? 

Jeg blev scannet 6+1 og der var kun en lille sæk som var tom. De var sikre på at det måtte være en graviditet, som ikke ville blive til noget, men jeg blev scannet en uge senere for at være helt sikker, og det var godt, fordi der var hjerteblink. Dog blev jeg sat 10 dage tilbage. Det vil sige at jeg skulle have testet positivt allerede 2+0, hvilket ikke kan lade sig gøre, men bebs hang ved og er i dag snart 2 år. Så en lille god historie  Håber det bedste for dig. 

Anmeld Citér

25. december 2018

Anonym

Jeg blev selv sat 1 1/2 uge tilbage ved min første scanning trods det var kunstig befrugtning. Det var bare en "slowstarter" Det endte med en sund og rask baby 

Anmeld Citér

25. december 2018

Anonym trådstarter

Hvor er i gode... er lidt mere rolig nu ❤ tak for jeres gode historier ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.