Positive ægløsningstest.. Gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.623 visninger
7 svar
2 synes godt om
24. december 2018

Heidiikolding

Godmorgen og glædelig jul... 

Vi prøver at få baby nr 2. Og jeg gjort det i lang tid synes jeg ��... 

Jeg havde ægløsning lørdag d. 15. Testede positivt, men jeg har uregelmæssig mens, så jeg pletblødte mens jeg Testede positiv. Min blødning stoppede 2 dage efter ægløsning.

Lørdagen ugen efter tog jeg for sjov en ægløsningstest og Testede positiv. Jeg har nu testet positiv i 3 dage.. Men stadig en negativ gravidittest ��... 

Kan min plet blødning have udløst en ny ægløsning eller er jeg måske så heldig at det er tegn på graviditet? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2018

Lilleguldklump

Jeg tænker det er usandsynligt de har været positive på begge tidspunkter  kan ikke rigtig lade sig gøre at have to ægløsninger. Mit bud er at du fejl læser testene. Prøv evt at lig billede op af den

Anmeld Citér

24. december 2018

Rockertand

Heidiikolding skriver:

Godmorgen og glædelig jul... 

Vi prøver at få baby nr 2. Og jeg gjort det i lang tid synes jeg ��... 

Jeg havde ægløsning lørdag d. 15. Testede positivt, men jeg har uregelmæssig mens, så jeg pletblødte mens jeg Testede positiv. Min blødning stoppede 2 dage efter ægløsning.

Lørdagen ugen efter tog jeg for sjov en ægløsningstest og Testede positiv. Jeg har nu testet positiv i 3 dage.. Men stadig en negativ gravidittest ��... 

Kan min plet blødning have udløst en ny ægløsning eller er jeg måske så heldig at det er tegn på graviditet? 

Er du med på, hvordan en positiv test ser ud?

Anmeld Citér

24. december 2018

Heidiikolding

Disse.. Den nederst er den nyeste.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

24. december 2018

Heidiikolding

Heidiikolding skriver:

Disse.. Den nederst er den nyeste.. 

Nu bliver jeg helt i tvivl.. Er de ikke positive?? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

24. december 2018

AnoMor

Heidiikolding skriver:

Nu bliver jeg helt i tvivl.. Er de ikke positive?? 

Godt nok er jeg ikke den største haj til ÆL teste. Men jeg vil altså også vove og opstå at de er positive. Men om det betyder graviditet ved jeg ikke. 

Har hørt at man kan teste positivt på ÆL teste hvis man er gravid. Så prøv en g test om nogle dage. Kan være du bare ikke udgiver nok hcg så. 

Anmeld Citér

24. december 2018

MT_2011

Men du er jo 2+0 ca ved ægløsning. Og at teste positivt 3+0 er jo rimelig tidligt ����‍♀️

Anmeld Citér

25. december 2018

Heidiikolding

MT_2011 skriver:

Men du er jo 2+0 ca ved ægløsning. Og at teste positivt 3+0 er jo rimelig tidligt ����‍♀️

Ja det er meget tidligt. Forventer heller ikke at kunne teste positiv.. Men jeg stiller mig undrende på positive ægløsningstest.. Nu 4 dage i streg ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.