Kan jeg være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. december 2018

Anonym trådstarter

Da jeg skulle gave min mens kom der kun pletblødning i 3dage og her efter en uge er det igen kommet plet blødning. Jeg er på P-piller og holdt ikke pause, jeg ligger nu med influenza på 5dag fed jul ikke, jeg pletbløder i nu men kun når jeg tøre mig, jeg er begyndt og have morgen kvalme som nu er nr 3morgen og ondt i maven, om aften oppustet. Ville i teste 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2018

Mille123

Anonym skriver:

Da jeg skulle gave min mens kom der kun pletblødning i 3dage og her efter en uge er det igen kommet plet blødning. Jeg er på P-piller og holdt ikke pause, jeg ligger nu med influenza på 5dag fed jul ikke, jeg pletbløder i nu men kun når jeg tøre mig, jeg er begyndt og have morgen kvalme som nu er nr 3morgen og ondt i maven, om aften oppustet. Ville i teste 

Jeg ville altid teste hvis jeg troede jeg car gravid. Jeg ville være alt

for nysgerrig. Jeg pletblødte i starten af denne graviditet. Det gjorde jeg ellers ikke med de andre. Jeg havde også implementatblødning denne gang  - held og lykke og god bedring. 

Anmeld Citér

25. december 2018

Ønskebaby2020

Profilbillede for Ønskebaby2020
Anonym skriver:

Jeg ville bestemt også tage en graviditetstest 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.