PCO Graviditetssymptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. december 2018

Anonym trådstarter

Jer piger med pco, har i graviditetssymptomer hver måned optil menstruation?

Er begyndt at tænke om jeg mon har PCO.. 

Jeg har sindssygt kvalme, ømme bryster og humørsvingninger.. Men graviditetstesten er negativ men positiv ægløsningstest. Har læst den kan blive positiv hvis man har PCO 

Håber nogen kan svare også hvilke symptomer i evt har på PCO 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2018

Anonym trådstarter

Slet ingen? 

Anmeld Citér

23. december 2018

MetteT

Jeg har pco og får slet ikke min mens mere end et par gange om året og når jeg gør får jeg ikke graviditets symptomer.. 

Anmeld Citér

23. december 2018

MetteT

Men tænker ikke det er pco hvis dine menustrationer er regelmæssige.. Det er jo som regel det der er galt ved pco.. At man ikke får ægløsning og efterfølgende mens.. 

Anmeld Citér

23. december 2018

Anonym trådstarter

MetteT skriver:

Men tænker ikke det er pco hvis dine menustrationer er regelmæssige.. Det er jo som regel det der er galt ved pco.. At man ikke får ægløsning og efterfølgende mens.. 

Okay det vidste jeg ikke, troede godt man kunne have regelmæssige menstruationer med pco. Tak for dit svar så er det nok ikke det jeg har. 

Anmeld Citér

26. december 2018

biniek

Man kan godt have regelmæssig mens, det er dog unormalt. 

Min rr regelmæssig men blev testet for det på et tidspunkt. 

Jeg blivet dog næsten syg hver gang, de værste kramper, kvalme, feber og you name it. 

Jeg har ikke PCO tænket mere det er noget andet 

Anmeld Citér

26. december 2018

xStinepigen

Man kan SAGTENS have regelmæssige blødninger  ved pco. Men jeg tror nu mere du oplever PMS op il din mens. Hvilket er helt normalt og hvilket minder enormt meget om graviditetssymptomer. 

Anmeld Citér

26. december 2018

xStinepigen

xStinepigen skriver:

Man kan SAGTENS have regelmæssige blødninger  ved pco. Men jeg tror nu mere du oplever PMS op il din mens. Hvilket er helt normalt og hvilket minder enormt meget om graviditetssymptomer. 

Mine symptomer er at alt mit fedt sidder på overkroppen, urenlig hud, mine cyklusser er lidt længere, ofte regelmæssige bare lange på 44 dage , forhøjet testetoron, ingen mæthedsfornemmelse osv. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.