Hvad giver I jeres mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2018

Anonym

Sidste år fik han udstyr til sin sportsgren, en whiskey og tilhørende glas. I år får han sko, uldstrømper og et Garmin ur. 

Man kan få sådan nogle plejesæt til skæg, lidt i retning af matas' gaveæsker. Det tænker jeg kunne være oplagt hvis din mand er begyndt at gå op i sit skæg. Du kan også give ham en trimmer til skægget. Så skal han ikke barbere det HELE af når det er langt, men kan lege med længderne. Her hjemme bliver der aldrig brugt barberblad - han bruger altid sin trimmer, der dog ikke kan lave forskellige længder. 

Derudover synes jeg det er lækkert at give en duft som man selv kan lide.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Hvad er skægbalsam? Min mand har for nyligt ladet sit skæg vokse og jeg synes det er pænt til ham. Men det kunne jo være en god gave at give noget pleje til hans skæg. 

Eller skægvoks er det vel - ved ikke hvorfor jeg skrev balsam.

Anmeld Citér

18. december 2018

Anonym

Her får han nye sko, en whiskey, et kompas, en dolk og parfume. 

Jeg plejer at være en knold, til at købe gaver til kæresten, og ender tid får han "bare" tøj og parfume, fordi det er standart ønsker. 

Anmeld Citér

18. december 2018

IenFart

Profilbillede for IenFart

Jeg er personligt meget stor fan af oplevelsesgaver som f.eks. billetter til musical, opera eller hvad man nu er til. Jeg har med succes givet dem til min kone flere gange og bliver selv glad for at modtage dem. Så får man oplevet noget ekstraordinært sammen og har forhåbentlig en skøn dag.

Anmeld Citér

18. december 2018

CarinaSB

Min mand får en ny mobil .. en huawei p 20 lite .. :) den var på tilbud til 1999 :) Hans telefon er 4 år gammel og han er næsten tvunget til at være i nærheden af en lader, når den så endelig gider at lade :P 

Anmeld Citér

18. december 2018

Ano18

Min får en nøglering der er indgraveret, ellers får han en kortholder man også kan få indgraveret (han gider ikke en pung), derudover nogle draw doodle billeder der symboliserer “far” i dyreverdenen, fra hans børn. Og så får han træsko. Handcraftedcph som andre har nævnt herinde laver fantastiske ting - til en anden gang - men det er for sent nu m bestillinger dog er deres forretning vist stadig åben. Af hjemmelavede ting kan være små gavekort til forskellige ydelser som også kan være “frit valg på alle hylder”. Så kan det være du pludselig ser en anden side han ellers bare lidt har haft i baghovedet, men også ting som “en friaften med vennerne” (altså her er min mand tit afsted til træningsting men personligt ville jeg synes det var rart alligevel fordi man altid har lidt dårlig sam når man smutter fra flokken), “din livret”, “rengøring af xxxx” etc.

Min mands ønsker er sweatpants, sikkerhedstræsko, gafler og pander 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.