Hvilket kamera anbefaler du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

854 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. december 2018

Mor På Barsel

Kære baby-brugere 

Så har jeg brug for Jeres fantastiske hjælp, igen. 

Barn nr 2 melder sin ankomst lige om, og vi SKAL have et kamera denne gang. Jeg er træt af dårlig blitz, og evig dårlige indendørs billeder - og desuden er min smartphone bare ikke enig med mig i hvilken del af motivet der skal være i fokus. 

Jeg er jo helt forelsket i spejlrefleks og jeg kan ikke se en anden løsning - men hvilket skal jeg vælge og skal det over hovedet være spejlrefleks? 

Hvilket kamera anbefaler I til at tage enormt mange baby billeder og børne billeder?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2018

Bakara

Bare husk at købe en masse ekstra batterier hvis du ender med en Sony RX100. Det æder batteri som bare fanden især hvis man optager video også. Der er batterimæssigt ikke forskel på III og V:  https://promocodius.com/dk/rabatkode/sarenza

Anmeld Citér

30. december 2018

Babilooo

Vi har et fra Nikon.. dog fylder det så meget st man ofte ikke gider have det med til fødselsdage, arrangementer osv eller ferier for den sags skyld.

vi købte et lille kompakt kamera dom faktisk kan være i tasken og det tager rigtig fine billeder - langt bedre end med telefonen. Og vi får det med hver gang.

Anmeld Citér

30. december 2018

Anonym

Jeg ville faktisk hellere lægge pengene i en mobil med et meget godt kamera.  Den har du altid med dig . 

Husk kameraet skal have et pizel der skal kunne forstørres op.  

Evt låne et godt kamera lige til fødslen.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.