Serier på netflix

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.268 visninger
10 svar
4 synes godt om
17. december 2018

Babilooo

jeg har lige set modern family på Netflix og synes den er genial.

nogle andre forslag til

en humoristisk mennikke alt alt for plat serie?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2018

Mor På Barsel

How I Met Your Mother har jeg set mindst 2 gange... Der er vildt mange sæsoner, så der er virkelig noget at tage hul på. Det er lidt en hygge-serie ligesom Modern Family

Lie to Me er rigtig god - men ikke en komedieserie. 

Lige nu ser vi How to Get Away with Murder. Den er ikke uhyggelig, men der er - sjovt nok - masser mord i den.

Anmeld Citér

17. december 2018

Babilooo

Mor På Barsel skriver:

How I Met Your Mother har jeg set mindst 2 gange... Der er vildt mange sæsoner, så der er virkelig noget at tage hul på. Det er lidt en hygge-serie ligesom Modern Family

Lie to Me er rigtig god - men ikke en komedieserie. 

Lige nu ser vi How to Get Away with Murder. Den er ikke uhyggelig, men der er - sjovt nok - masser mord i den.

How to get away with myrder havde jeg helt glemt - tak. Har set 4 afsnit på et tidspunkt. 

Anmeld Citér

17. december 2018

serinasmor

Er faldet pladask for RuPauls Drag Race - selv om det er en helt anden genre ville jeg lige slå et slag for den 

Dragqueens som kæmper - lidt som en blanding af top model og projekt runway - loving it 

Anmeld Citér

17. december 2018

Babilooo

serinasmor skriver:

Er faldet pladask for RuPauls Drag Race - selv om det er en helt anden genre ville jeg lige slå et slag for den 

Dragqueens som kæmper - lidt som en blanding af top model og projekt runway - loving it 

Crazy.. det må ses

Anmeld Citér

17. december 2018

idontknow

Der er også serien “the good place” der er kun 1 sæson indtil videre, men hold op den er sjov �� der kommer snart en sæson 2 :-) 

Anmeld Citér

17. december 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79
serinasmor skriver:

Det ser jeg sammen med min datter på 10 år. Ka kun sige at hun heldigvis ik fatter dickjokes på engelsk endnu, fordi selve serien er seriøst underholdende!!

Til TS. Jeg ser naild it (verdste bager, med humor)

Og ellers ser jeg mest lucifer, grimm, luck Cage er jeg lige begyndt på. Vh Stine 

Anmeld Citér

18. december 2018

serinasmor

StineW79 skriver:

Det ser jeg sammen med min datter på 10 år. Ka kun sige at hun heldigvis ik fatter dickjokes på engelsk endnu, fordi selve serien er seriøst underholdende!!

Til TS. Jeg ser naild it (verdste bager, med humor)

Og ellers ser jeg mest lucifer, grimm, luck Cage er jeg lige begyndt på. Vh Stine 

Det er voldsomt sjofle og SUPERmeget diva... 

Men det er ret godt skjult i tvetydigheder  

How is your head? 

Anmeld Citér

18. december 2018

Mortil2drenge<3

The ranch 

Den er virkelig god og underholde 

Anmeld Citér

18. december 2018

Fitmommyherning

serinasmor skriver:

Er det på Netflix?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.