Wow
.........
Hun kom med en anbefaling - Hun var simpelthen så dygtig en sundhedsplejske jeg tog hende råd, og jeg har altid haft sindsyg mange samtaler med mine børn på puslebordet og der er EB hylde over vores puslebordet nu hvor min søn har hænget en masse klistermærker
da vi fik nr 2 havde jeg ikke fjernet dem, Det ENESTE min søn gjorde var at søge hende imod de klistermærker og kigge, jeg har NU fjernet klistermærkerne og nu kigger baby KUN på mig
Når barnet ligger på ryggen og får en ble og du står nede ved benene er det begrænset hvor meget øjenkontakt man har lige i den situation og der er en uro guld værd. (en uro har ikke noget at gøre over en seng, da der ikke bør være så meget stimuli der) men over et puslebord er den guld værd
En uro er også en fin ting at tale om senere hen 
Det tager 30 SEK at skifte en ble og derefter er der massere af tid til øjenkontakt, så jeg synes det er et virkelig dårligt og mærkeligt råd og netop sådan noget jeg mener med mit råd.
Fint med råd og vejledning fra ssp men stol på egen fornemmelser og erfaringer men fedt at du er så lydhør over for din ssp, for fornemmer ikke rigtig det samme her
 og for god ordens skyld så skal uroen self ikke hænge lige ned i barnet hovede, det siger ved sig selv 
Anmeld
Citér