Ikke for at være på tværs vel
men det der med smykker, kræver i høj grad at barnet vokser op og er smykke pige .jeg har selv dagmarkors og et hjerte med navn fra min dåb. Et sted. Ja, jeg ved faktisk ikke hvor det befinder sig. For smykker er på ingen måde noget jeg bruger eller har et forhold til og de der smykker fra min dåb er ret ligegyldige for mig hvis jeg skal være ærlig. Jeg ved ikke engang hvem de var fra. Det står muligvis på dem på bagsiden.
Nå men. men tilgengæld har jeg haft en speciel sparegris som altid har stået på mit værelse og som flyttede med mig hjemmefra, og nu står på min datters værelse. Den betyder alverden for mig. Og jeg tror den netop er "nem" at få et forhold til fordi den aldrig har været pakket væk, som et smykke jo er langt det meste af tiden, især som barn. Så mit bedste bud er en genstand der er til at stå fremme hele tiden, som barnet kommer til at se hver dag og som i kan tage ned og tale om , at den var fra dig, til hendes dåb. Jeg tænker det kan være hvad som helst. Måske noget du synes symboliserer hende eller dig. Stjernetegn eller hvad ved jeg
Kai Boyesen er jeg personligt ikke selv til, da det pt står i nærmest slle hjem og pludselig bliver det mindre personlig og mere trendyt, i min optik
Anmeld
Citér