For mørk og rød hårfarve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.024 visninger
9 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. december 2018

Anonym trådstarter

Hvad kan man gøre? I et forsøg på at ramme min egen hårfarve (havde lyse striber) har jeg fået farvet håret. Det er dog en tone for mørkt og rødlig. Hvad kan jeg gøre som ikke er for dyrt? Man kan se tydelig forskel på min udgroning og resten af håret. Det er over 1 månede siden det blev farvet. Har set man kan købe et kit der trækker farven ud. Nogle der har erfaringer med dette?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2018

MorTil3+

Anonym skriver:

Hvad kan man gøre? I et forsøg på at ramme min egen hårfarve (havde lyse striber) har jeg fået farvet håret. Det er dog en tone for mørkt og rødlig. Hvad kan jeg gøre som ikke er for dyrt? Man kan se tydelig forskel på min udgroning og resten af håret. Det er over 1 månede siden det blev farvet. Har set man kan købe et kit der trækker farven ud. Nogle der har erfaringer med dette?

https://yndefuld.dk/colour-b4/  jeg har brugt det, men synes ikke det trak nok farve ud.

Anmeld Citér

15. december 2018

Anonym

Anonym skriver:

gå til frisøren og få det ordnet , du risikere at ødelægge dit hår ved selv og trække farven ud og få et endnu værre resultat

Anmeld Citér

15. december 2018

Babilooo

Det er aldrig en god ide af farve hår selv. Og jeg ville slet ikke begynde på en udtrækning af farve på eget hår. Det kan umuligt ende med et godt resultat. Jeg vil næsten garantere dig at du ender med at købe remediet og bruge penge på det .. for så med ødelagt og tørt hår at skulle betale en frisør for at redde det - hvilket så vil være svært . 

Bid i det sure æble og få en professionel til at farve dit hår i en helfarve,  der dækker det hele.

Der er en grund til at frisører går på uddannelse... resultatet og sundheden af håret bliver bare bedre. 

Anmeld Citér

15. december 2018

Anonym trådstarter

MorTil3+ skriver:

https://yndefuld.dk/colour-b4/  jeg har brugt det, men synes ikke det trak nok farve ud.

Tror ikke jeg tør bruge det idet hun skriver at det “misfarvede” hendes egen naturlige striber 

Anmeld Citér

15. december 2018

Mamalou

Jeg vil også vælge at gå til en frisør og få farver håret i en helfarve. Jeg vil aldrig selv farve mit hår eller trække farven ud. Jeg vil heller ikke få trækket farven ud ved frisøren. Det er hårdt ved håret  

Anmeld Citér

15. december 2018

MorTil3+

Mamalou skriver:

Jeg vil også vælge at gå til en frisør og få farver håret i en helfarve. Jeg vil aldrig selv farve mit hår eller trække farven ud. Jeg vil heller ikke få trækket farven ud ved frisøren. Det er hårdt ved håret  

Mit hår virker altså sundere efter jeg trak farven ud af mit. Det er blevet helt glat/blødt og nemmere at rede. Og før havde jeg meget tørt hår. 

Anmeld Citér

16. december 2018

Mamalou

MorTil3+ skriver:

Mit hår virker altså sundere efter jeg trak farven ud af mit. Det er blevet helt glat/blødt og nemmere at rede. Og før havde jeg meget tørt hår. 

Jeg fik mit afrenset - måske det ikke er det samme? 

Anmeld Citér

17. december 2018

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Jeg fik mit afrenset - måske det ikke er det samme? 

Jeg vil prøve at høre frisøren ad på fredag, når jeg skal klippes. Var det dyrt med en afrensning?

Anmeld Citér

18. december 2018

Mamalou

Anonym skriver:

Jeg vil prøve at høre frisøren ad på fredag, når jeg skal klippes. Var det dyrt med en afrensning?

Jeg fik det lavet det ifbm balayage så ved ikke hvad jeg gav for afrensningen alene desværre. Jeg tror ikke det er så dyrt men jeg vil mene det kræver en hårfarvning efter behandlingen. Hvis du får farvet hår bagefter kan jeg anbefale dig at få olaplex blandet i. Det er godt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.