Øget appetit og nul sexlyst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. december 2018

Anonym trådstarter

Andre der har oplevet dette ved p piller? Jeg er stoppet igen og kan mærke jeg er ved at være normal igen. Jeg grovæder ikke mere og tænder igen på min mand og sex. 

Er det bare helt normalt eller? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2018

Anonym

Helt normalt tror jeg. Jeg mistede også alt sexlyst og fik endda psykotiske anfald... det er jo ekstra hormon du putter i kroppen, og nogle kvinder er bare mere sensitive overfor ændringer end andre

Anmeld Citér

13. december 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Helt normalt tror jeg. Jeg mistede også alt sexlyst og fik endda psykotiske anfald... det er jo ekstra hormon du putter i kroppen, og nogle kvinder er bare mere sensitive overfor ændringer end andre

Utroligt 

har bare ikke før reageret på p piller men det er også første gang efter fødslen af min datter, så hormonerne er nok ændret  Jeg var faktisk også vildt humørsyg og gik fra glad til sur og tilbage igen hele tiden

Anmeld Citér

14. december 2018

Stivdie

Det er vist ret normalt, desværre. For en del kvinder aftager det igen efter en 3 måneders tid, når kroppen har vænnet sig til hormonniveauet - ligesom ved graviditet. Og for nogen er det en blivende tilstand. 

Anmeld Citér

14. december 2018

Anonym

Jeg oplevede ikke lige det. Men oplevede ekstrem kvalme og ekstreme mareridt. Det stoppede da jeg skiftede mærke. Efter jeg har fået de nye er det ikke kommet igen. 

Så prøv at snak med din læge om et andet mærke  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.