Blærebetændelse igen igen IGEN

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. december 2018

Ønskebaby2020

Profilbillede for Ønskebaby2020

Ja så døjer jeg igen med blærebetændelse 

Får det hver gang vi har sex, trods jeg sørger for at tisse lige efter og sørge for god hygiejne.... Åhh.. det er altså SÅ irriterende!! Man har jo ikke ligefrem lyst til sex når det gør så ondt. Og så lige ved ægløsning 

Andre der har samme problem? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2018

xStinepigen

MVL skriver:

Får det hver gang vi har sex, trods jeg sørger for at tisse lige efter og sørge for god hygiejne.... Åhh.. det er altså SÅ irriterende!! Man har jo ikke ligefrem lyst til sex når det gør så ondt. Og så lige ved ægløsning 

Jeg gjorde for mange år siden. Du kan forebygge det med tranebær saft. Desværre var det eneste der hjalp mig, var da jeg gik fra min daværende partner, og fandt udbad det skyldtes herpes, selvom jeg ikke havde haft udbrud der sådan rigtigt lignede herpes 

Det kan være han skal ændre noget ved sin hygiejne, eller også ender du nok med en henvisning til en gynækolog hvis det bliver ved, min læge sendte mig videre, for filmset hver 14 dag i en meget lang periode

Anmeld Citér

13. december 2018

Camillos

MVL skriver:

Det gjorde jeg for mange år tilbage... Jeg fik hele tiden den forkerte penicillin... Det viste sig jeg var resistens over for selexid.. Jeg fik et andet præperat og siden har jeg været fri.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.