Konsekvens ved ikke betalt sfo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.947 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. december 2018

Anonym trådstarter

Er der nogen der ved om en konsekvens ved ikke at betale for sit barns sfo (eftermiddag lige nu men snart også morgen) kan være at de ikke kan være tilmeldt mere. Altså om de til sidst bliver "smidt" ud af sfo. Eller går kommunen bare ind og betaler og så får man en regning igennem skat?

Det skal lige siges jeg ikke er enig i den måde personen gør det på. Man må betale for det hvis man vil have ens barn er tilmeldt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2018

AlwaysAno

Det bliver trukket fra børnepengene.

Anmeld Citér

12. december 2018

Anonym trådstarter

AlwaysAno skriver:

Det bliver trukket fra børnepengene.

Ja okay. Spændende om jeg får afvide næste gang så at der ikke er kommer nogle. Eller om det også bliver skjult. 

Anmeld Citér

12. december 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Ja okay. Spændende om jeg får afvide næste gang så at der ikke er kommer nogle. Eller om det også bliver skjult. 

Du får vel ikke noget at vide, når det ikke omhandler dig? 

Anmeld Citér

12. december 2018

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Du får vel ikke noget at vide, når det ikke omhandler dig? 

Fra min kæreste burde jeg jo få afvide hvis økonomien ændre sig pga hans dumhed. Det går også ud over mig hvis han ikke får det udbetalt man regner med i budgettet. Ved skam godt jeg ikke får noget afvide fra kommunen feks men fra ham selv burde jeg jo høre noget. 

Anmeld Citér

12. december 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Fra min kæreste burde jeg jo få afvide hvis økonomien ændre sig pga hans dumhed. Det går også ud over mig hvis han ikke får det udbetalt man regner med i budgettet. Ved skam godt jeg ikke får noget afvide fra kommunen feks men fra ham selv burde jeg jo høre noget. 

Nu skrev du bare intet i dit første indlæg om, at det vedrørte dig og din kæreste, men “personen”. 

Anmeld Citér

13. december 2018

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)

Er det jeres fælles barn? 

Får han børnepengene?

ps. Det er ikke for at være nysgerrig, men hvis det er noget han betaler til et barn, han har med en eks, og hun får børnepengene, så er det hende det går udover ..

Anmeld Citér

13. december 2018

Bentemor

Den børneydelserne bliver udbetalt til, får brev i e-boks Ca fire-fem dage før udbetalingen sker. 

Anmeld Citér

14. december 2018

Anonym trådstarter

Ccamilla skriver:

Er det jeres fælles barn? 

Får han børnepengene?

ps. Det er ikke for at være nysgerrig, men hvis det er noget han betaler til et barn, han har med en eks, og hun får børnepengene, så er det hende det går udover ..

Det er hans barn og han har barnet boende. så det er hans børnepenge det går ud over har jeg fundet ud af  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.