Skylanders til ps4 - hjælp!!! julegave....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

642 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. december 2018

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Kære alle

Min søn på 6 år er netop blevet helt vild med Skylanders. Vi har derfor af én af storebrors venner for et stykke tid siden købt en Skylanders taske og ca. 30 figurer.

Nu har jeg ladet mig fortælle, at man kan få en slags "spil" og "plade" som man sætter figurerne på, så figurerne vises på skærmen til PS4? Jeg har googlet mig grøn i hovedet, men jeg kan s.. ikke finde ud af, hvad det er, jeg skal købe??

Det er noget til en PS4 - så meget ved jeg, men hvad hedder det og er de figurer, man sætter på pladen bare de "almindelige" Skylanders figurer?

Jeg håber sådan, at der er nogen, der kan hjælpe....

På forhånd tak

Hilsen Line

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2018

serinasmor

Kære alle

Min søn på 6 år er netop blevet helt vild med Skylanders. Vi har derfor af én af storebrors venner for et stykke tid siden købt en Skylanders taske og ca. 30 figurer.

Nu har jeg ladet mig fortælle, at man kan få en slags "spil" og "plade" som man sætter figurerne på, så figurerne vises på skærmen til PS4? Jeg har googlet mig grøn i hovedet, men jeg kan s.. ikke finde ud af, hvad det er, jeg skal købe??

Det er noget til en PS4 - så meget ved jeg, men hvad hedder det og er de figurer, man sætter på pladen bare de "almindelige" Skylanders figurer?

Jeg håber sådan, at der er nogen, der kan hjælpe....

På forhånd tak

Hilsen Line

du skal have en portal  

Den findes fx i alle startersæt som dette

https://www.bilka.dk/elektronik/konsoller-og-spil/playstation-4/playstation-4-spil/ps4-skylanders-superchargers-starterpack/p/100211547?cmpid=pris_01070207000000000000 

Du skal også bruge selve spillet  

Anmeld Citér

12. december 2018

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Ok - tak og hvad hedder spillet? Kan man bruge de almindelige figurer?

Anmeld Citér

12. december 2018

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
serinasmor skriver:

du skal have en portal  

Den findes fx i alle startersæt som dette

https://www.bilka.dk/elektronik/konsoller-og-spil/playstation-4/playstation-4-spil/ps4-skylanders-superchargers-starterpack/p/100211547?cmpid=pris_01070207000000000000 

Du skal også bruge selve spillet  

TAK!

Jeg har fundet starterpack på Coolshop. Hvad hedder selve spillet?

Anmeld Citér

12. december 2018

serinasmor

SØS skriver:

TAK!

Jeg har fundet starterpack på Coolshop. Hvad hedder selve spillet?

Den er en del af en starterpack  - det er en startpakke  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.