Anonym skriver:
Er der nogen herinde der har været gravide med tvilling men mistet den ene, jeg er ret sikker på at je stadig er gravid efter abort, måske ventede jeg tvilling hvor den ene nu er gået til grunde, hvor den anden ikke er, jeg føler mig 100% gravid: jeg blødte i 2 dage hvor jeg troede at det var abort som blev til mens. Men denne mens-periode er slet ikke som den plejer? Det er frisk blod og inden mens lignede konsistent. Jeg bløder mindre end normalt.
Ja. Jeg ventede tvillinger, jeg vidste det dog ikke på daværende tidspunkt. I uge 11 begyndte jeg spontant at bløde, ret voldsomt. Jeg var på sygehuset, da vi troede det var en abort, og da det var en voldsom blødning som hverken bind eller bleer kunne holde.
Jeg blev scannet og man fandt både et bankende hjerte og en der var gået til langt tidligere end blødningen.
Man frygtede også at jeg ville miste nr 2, men han er i dag 11 år. Det var nogle meget blandede døgn.
Prøv at tage fat i din læge, eller betal evt for en scanning(der er sikkert kortere ventetid)
Anmeld
Citér