hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.271 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. december 2018

Anonym trådstarter

Er der nogen herinde der har været gravide med tvilling men mistet den ene, jeg er ret sikker på at je stadig er gravid efter abort, måske ventede jeg tvilling hvor den ene nu er gået til grunde, hvor den anden ikke er, jeg føler mig 100% gravid: jeg blødte i 2 dage hvor jeg troede at det var abort som blev til mens. Men denne mens-periode er slet ikke som den plejer? Det er frisk blod og inden mens lignede konsistent. Jeg bløder mindre end normalt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2018

Tin

Profilbillede for Tin
Anonym skriver:

Er der nogen herinde der har været gravide med tvilling men mistet den ene, jeg er ret sikker på at je stadig er gravid efter abort, måske ventede jeg tvilling hvor den ene nu er gået til grunde, hvor den anden ikke er, jeg føler mig 100% gravid: jeg blødte i 2 dage hvor jeg troede at det var abort som blev til mens. Men denne mens-periode er slet ikke som den plejer? Det er frisk blod og inden mens lignede konsistent. Jeg bløder mindre end normalt. 

Ja. Jeg ventede tvillinger, jeg vidste det dog ikke på daværende tidspunkt.  I uge 11 begyndte jeg spontant at bløde, ret voldsomt. Jeg var på sygehuset, da vi troede det var en abort, og da det var en voldsom blødning som hverken bind eller bleer kunne holde.

Jeg blev scannet og man fandt både et bankende hjerte og en der var gået til langt tidligere end blødningen.

Man frygtede også at jeg ville miste nr 2, men han er i dag 11 år. Det var nogle meget blandede døgn. 

Prøv at tage fat i din læge, eller betal evt for en scanning(der er sikkert kortere ventetid)

Anmeld Citér

11. december 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har prøvet det... Og følte mig også gravid et godt stykke tid efter hvilket jeg så fandt ud af jeg var... Så det kan godt lade sig gøre.. Hvad siger dine test ? 

Anmeld Citér

11. december 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har prøvet det... Og følte mig også gravid et godt stykke tid efter hvilket jeg så fandt ud af jeg var... Så det kan godt lade sig gøre.. Hvad siger dine test ? 

Jeg har taget en idag som var negativ, blødningen var stoppet i 24t men plet bløder nu. Det lugter/ligner ikke mens.

Anmeld Citér

11. december 2018

Anonym

Med en negativ test er der ikke mere hcg i din krop,og du er derfor desværre ikke gravid mere.

Håber snart i står med en positiv test igen 

Anmeld Citér

11. december 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har taget en idag som var negativ, blødningen var stoppet i 24t men plet bløder nu. Det lugter/ligner ikke mens.

Det kan være restvæv... Men så er du ikke gravid. Op på hesten igen 

Anmeld Citér

11. december 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Med en negativ test er der ikke mere hcg i din krop,og du er derfor desværre ikke gravid mere.

Håber snart i står med en positiv test igen 

Håber jeg os, havde en sa for 2 mdr siden 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.