Nygravid og sygeligt træt!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

925 visninger
11 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. december 2018

Anonym trådstarter

Hej jeg er idag 5+4 og er begyndt at blive sindssyg træt, kan næsten ikke holde mig vågen henover eftermiddagen.. Det er meget voldsomt! Er der andre som mærker trætheden så slemt? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2018

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Hej jeg er idag 5+4 og er begyndt at blive sindssyg træt, kan næsten ikke holde mig vågen henover eftermiddagen.. Det er meget voldsomt! Er der andre som mærker trætheden så slemt? 

Det er helt normalt.. Både i starten og i slutningen af graviditeten .. Du får energi igen i 2. Trimester hehe

Anmeld Citér

10. december 2018

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Det er helt normalt.. Både i starten og i slutningen af graviditeten .. Du får energi igen i 2. Trimester hehe

Puha.. det lyder godt 

Tak for dit svar!

Anmeld Citér

11. december 2018

EnNyVerden

Samme her! Jeg er 5+6 og føler simpelthen jeg er ved at falde om af træthed konstant! Har haft enormt svært ved at fungere på arbejdet den sidste uges tid og ønsker mig bare at sove - hele tiden! 

I går gik jeg i seng sammen med min lille dreng kl. 21 og har sovet on & off indtil kl. 7. Har godt nok været vågen en 6-7 gange - men alligevel... jeg er  stadig træt! 

Anmeld Citér

11. december 2018

mor til 2 skønne piger .

Anonym skriver:

Jeg sov de første 3 måneder af begge mine graviditeter  og har termin på lørdag og trætheden har ramt mig igen som en gods tog 

Anmeld Citér

11. december 2018

Anonym trådstarter

EnNyVerden skriver:

Samme her! Jeg er 5+6 og føler simpelthen jeg er ved at falde om af træthed konstant! Har haft enormt svært ved at fungere på arbejdet den sidste uges tid og ønsker mig bare at sove - hele tiden! 

I går gik jeg i seng sammen med min lille dreng kl. 21 og har sovet on & off indtil kl. 7. Har godt nok været vågen en 6-7 gange - men alligevel... jeg er  stadig træt! 

Åhh.. ja det er også sådan jeg har det

Men rart at høre man ikke er alene 

Anmeld Citér

11. december 2018

Anonym trådstarter

mor til pige 2011 skriver:

Jeg sov de første 3 måneder af begge mine graviditeter  og har termin på lørdag og trætheden har ramt mig igen som en gods tog 

Okay det lyder vildt! 

Jeg må vidst bare vænne mig til denne træthed 

Men det går nok også når man ved hvad der venter en i sidste ende 

Anmeld Citér

11. december 2018

EnNyVerden

ja jeg prøver også at tolke det positivt og se det som et tegn på at kroppen arbejder på sagen... men synes faktisk mit liv er lidt svært at få til at hænge sammen med den overvældende træthed! 

(Gør det nok heller ikke lettere at jeg stadig nat-ammer junior og er vågen 5-6 gange hver nat...) 

Anmeld Citér

11. december 2018

EnNyVerden

PS: Som Unicorn skriver husker jeg også 2. trimester som en 'fest' fra sidst ... det føltes som at være Tornerose, der vågnede op til dåds igen - så der er lidt at se frem til  

Anmeld Citér

11. december 2018

Anonym trådstarter

EnNyVerden skriver:

ja jeg prøver også at tolke det positivt og se det som et tegn på at kroppen arbejder på sagen... men synes faktisk mit liv er lidt svært at få til at hænge sammen med den overvældende træthed! 

(Gør det nok heller ikke lettere at jeg stadig nat-ammer junior og er vågen 5-6 gange hver nat...) 

Det forstår jeg virkelig godt.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.