Så er drømmebarnevognen bestilt (o:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.144 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. oktober 2009

Ansemusen

Jubiii!!!!

Igår var vi ude og lægge depositum på vores barnevogn! Big Star Uniq (creme leatherette) fra Emaljunga

Svigermor betaler og vi er bare rigtig glade! Den er i cremefarvet kunstlæder og så fik vi den med det sorte stel som ellers kun kan fås til White Croc, som er en limited edition. men vi spurgte om der var mulighed for at få sort stel til den Cremefarvede. Kvinden vi snakkede med mente ikke det kunne lade sig gøre, men så spurgte hun en anden medarbejder, som sagde, at nogle der havde købt White Croc havde valgt det sorte stel fra, så det kunne vi få i stedet uden ekstra omkostninger!! Ihh den er bare SÅ flot og dejlig let at køre med og nem at skille ad osv!

Ville bare lige dele glæden med jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2009

dorthemus

Ansemusen skriver:

Jubiii!!!!

Igår var vi ude og lægge depositum på vores barnevogn! Big Star Uniq (creme leatherette) fra Emaljunga

Svigermor betaler og vi er bare rigtig glade! Den er i cremefarvet kunstlæder og så fik vi den med det sorte stel som ellers kun kan fås til White Croc, som er en limited edition. men vi spurgte om der var mulighed for at få sort stel til den Cremefarvede. Kvinden vi snakkede med mente ikke det kunne lade sig gøre, men så spurgte hun en anden medarbejder, som sagde, at nogle der havde købt White Croc havde valgt det sorte stel fra, så det kunne vi få i stedet uden ekstra omkostninger!! Ihh den er bare SÅ flot og dejlig let at køre med og nem at skille ad osv!

Nu har jeg været inde og kigge på den...den er fin!! Men dyr, godt at sviger betaler

Jeg havde egentligt tænkt at købe barnevognen brugt, men nu må vi se

Anmeld

19. oktober 2009

Ansemusen

Tak søde Dorthe!

Ja den er lidt pebret i prisen. Men Rasmus søster fik en til næsten samme pris, og der skal jo ikke gøres forskel på børnene  Desuden er det første gang vi får noget af dem. De har ikke r... fuld af penge overhovedet, men vil bare rigtig gerne give den her barnevogn. Synes jeg er virkelig sødt af dem!

Jeg tænkte lidt, at man måske udstråler at man prøver at ligne en der har styr på tingene, og det er slet ikke det jeg vil. Jeg forelskede mig bare i den med det samme! Mine børn kommer ikke til at gå i mærketøj osv. i hvert fald ikke til dagligt. Skal ikke ku sige at jeg ikke end ag finder et vildt godt tilbud på Trendsales. Men synes som hovedregel ikke at børn skal være reklamesøjler! Så ja, barnevognen er ikke snobberi fra min side men synes bare den er så flot! Anede faktisk ikke at Emaljunga var noget specielt godt indenfor barnevogne *griner*

Anmeld

19. oktober 2009

Mira0911

Ansemusen skriver:

Jubiii!!!!

Hvor er det bare lækkert... :O)

Anmeld

19. oktober 2009

dorthemus

Ansemusen skriver:

Tak søde Dorthe!

Ja den er lidt pebret i prisen. Men Rasmus søster fik en til næsten samme pris, og der skal jo ikke gøres forskel på børnene  Desuden er det første gang vi får noget af dem. De har ikke r... fuld af penge overhovedet, men vil bare rigtig gerne give den her barnevogn. Synes jeg er virkelig sødt af dem!

Jeg tænkte lidt, at man måske udstråler at man prøver at ligne en der har styr på tingene, og det er slet ikke det jeg vil. Jeg forelskede mig bare i den med det samme! Mine børn kommer ikke til at gå i mærketøj osv. i hvert fald ikke til dagligt. Skal ikke ku sige at jeg ikke end ag finder et vildt godt tilbud på Trendsales. Men synes som hovedregel ikke at børn skal være reklamesøjler! Så ja, barnevognen er ikke snobberi fra min side men synes bare den er så flot! Anede faktisk ikke at Emaljunga var noget specielt godt indenfor barnevogne *griner*

Du må endelig ikke tro, at jeg synes du snobber...kan godt forstå dig og jeg synes den er rigtig lækker. Den skal bebsen og du nok blive glad for

Anmeld

19. oktober 2009

Ansemusen

Var slet ikke møntet på dig søde  Indså bare hvordan mit indlæg kunne virke på andre, som ikke kender mig og mit antisnobbede jeg *griner*

Anmeld

20. oktober 2009

Brams

Tillykke med vognen, det er da fantastisk

Vi har været så heldige at få en Big Star Uniq Supreme fra Emmaljunga af min far og hans nye kone - vores drømmevogn, så nu glæder vi os til at hente den efter på torsdag, hvor prinsessen er planlagt til at komme

Trine 38+5

Anmeld

20. oktober 2009

Ansemusen

Tillykke med jeres barnevogn også! Hvad er det det er for en? Altså hvordan ser den ud?

Anmeld

20. oktober 2009

Brams

Tak tak , den er helt alm. sort og har det der superlette stel i stedet for det alm. (jeg har nemlig dårlig ryg og har virkelig brug for at det skal være så let som muligt). Ellers tror jeg den er ens med din.

Trine

Anmeld

29. oktober 2009

maria_wlt

Den er så lækker den barnevogn.. Min kære kæreste ville osse gerne ha haft den, men jeg er desværre for sippet og er bange for at den bliver alt for beskidt og får mærker for hurtigt... (kan virkelig godt li at i fik den...SÅDAN)

Vi tog denne her i stedet...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.