Løn som planlægger i hjemmeplejen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.861 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. december 2018

Anonym trådstarter

Jeg har søgt foas løn magasin tyndt, og kan ikke finde noget om dette.

Er der nogen herinde som er planlæggere i hjemmeplejen og kan fortælle hvad man ca kan forvente af løn? Eller nogen som bare ved det? 

Jeg skal til jobsamtale i næste uge, og vil gerne være forberedt på løn snakken, så fremt det går godt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2018

1977

Profilbillede for 1977

Du får den løn som din uddannelse/erfaring giver. Derudover er der enten funktionstillæg eller personligt tillæg oveni. Og der afhænger af kommunen og den forhåndsaftale de har lavet med fagforeningen. 

Anmeld Citér

8. december 2018

Anonym trådstarter

1977 skriver:

Du får den løn som din uddannelse/erfaring giver. Derudover er der enten funktionstillæg eller personligt tillæg oveni. Og der afhænger af kommunen og den forhåndsaftale de har lavet med fagforeningen. 

Ja, det er jeg klar over. Men jeg kan ikke finde noget, nogen steder, om hvor meget funktions tillæget er på? 

Derfor spørger jeg her, i håb om at kunne få en idé om det.

Anmeld Citér

9. december 2018

1977

Profilbillede for 1977
Anonym skriver:

Ja, det er jeg klar over. Men jeg kan ikke finde noget, nogen steder, om hvor meget funktions tillæget er på? 

Derfor spørger jeg her, i håb om at kunne få en idé om det.

Der er ikke noget fast tillæg. Det er hvilken aftale den enkelte kommune og Foa indgår. Kender til både 2 og 10 trin samt personlige tillæg. Men kontakt den lokale Foa afdeling og spørg om hvilken lokalaftale der ligger. 

Anmeld Citér

9. december 2018

Anonym

Det ikke er job du kommer sovende til.  Du er på i forhold til kunderne og kollegaer du planlægger for. 

Så lønnen bør også afspejle det.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.