Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi har ENDELIG fået tildelt en ægdonor
Det er en kæmpe milepæl... Vi har ventet i et år på dette og før det forsøgt med både insemineringer, reagensglasforsøg, utallige aborter og så også lige for tidlig overgangsalder... 9 års kamp i alt... Nu starter vi op med fornyet håb... Hvor er jeg taknemmelig for, at en har lyst til at hjælpe os med at få vores ønske opfyldt....
Jeg er anonym af hensyn til job mv... Men nogle ved nok hvem jeg er
Send en masse positiv energi, det får vi brug for
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Vi har ENDELIG fået tildelt en ægdonor Det er en kæmpe milepæl... Vi har ventet i et år på dette og før det forsøgt med både insemineringer, reagensglasforsøg, utallige aborter og så også lige for tidlig overgangsalder... 9 års kamp i alt... Nu starter vi op med fornyet håb... Hvor er jeg taknemmelig for, at en har lyst til at hjælpe os med at få vores ønske opfyldt.... Jeg er anonym af hensyn til job mv... Men nogle ved nok hvem jeg er Send en masse positiv energi, det får vi brug for
Ihh, stort tillykke
Tillykke
Og så tror og håber jeg på, at jeg ved hvem det er?
grinny skriver: Tillykke Og så tror og håber jeg på, at jeg ved hvem det er?
Det gør du
Anonym skriver: Det gør du
Jaaaaa
Ej så bliver det jo bare en endnu bedre jul for jer med den besked
Jeg krydser alt for hvad jeg kan for jer! Det er simpelthen jeres tur
grinny skriver: Jaaaaa Ej så bliver det jo bare en endnu bedre jul for jer med den besked Jeg krydser alt for hvad jeg kan for jer! Det er simpelthen jeres tur
Tak søde dig <3
Følger med på insta. Hvor bliver jeres pige bare stor
Anonym skriver: Tak søde dig <3 Følger med på insta. Hvor bliver jeres pige bare stor
Ja det går så hurtigt, og nu er hun bare slet ikke lille baby mere
kæmpe tillykke og der bliver heppet på herfra
Rigtig god jul
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128