Føler mig gravid men negativ test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.231 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. december 2018

Anonym trådstarter

Er idag 4+1 ikke skyggen af menstruation men negativ test.

Jeg har den sidste uges tid haft voldsomme spænding i underlivet kvalme hvis jeg ikke spiser, maven rumler konstant, oppustet mave især om aftenen og idag ømme bryster. Kvalme ved lugten af kød osv.. Er ved at blive skør fordi jeg føler mig bare SÅ gravid og alligevel er testen fuldstændig negativ! Jeg ved selvfølgelig også at kroppen kan "tro" den er gravid.. 

Har nogen oplevet først at kunne teste positiv senere?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2018

Makon

Jeg er lige nu i fuldstændig samme situation - er gået 1 uge over tid, men testede i lørdags negativt. Har kvalmen, rumlende fornemmelse i maven og har følt mig gravid indtil den negative test. Da jeg stadig ikke fornemmer menstruation på vej, begynder jeg at håbe det er fordi jeg har testet for tidligt   4+5 idag, hvis det er lykkes 

Anmeld Citér

10. december 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har den sidste uges tid haft voldsomme spænding i underlivet kvalme hvis jeg ikke spiser, maven rumler konstant, oppustet mave især om aftenen og idag ømme bryster. Kvalme ved lugten af kød osv.. Er ved at blive skør fordi jeg føler mig bare SÅ gravid og alligevel er testen fuldstændig negativ! Jeg ved selvfølgelig også at kroppen kan "tro" den er gravid.. 

Ja jeg gik 10 dage over før testen blev svag positiv 

Anmeld Citér

10. december 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja jeg gik 10 dage over før testen blev svag positiv 

Okay håber jeg er lige så heldig 

Anmeld Citér

10. december 2018

Anonym trådstarter

Makon skriver:

Jeg er lige nu i fuldstændig samme situation - er gået 1 uge over tid, men testede i lørdags negativt. Har kvalmen, rumlende fornemmelse i maven og har følt mig gravid indtil den negative test. Da jeg stadig ikke fornemmer menstruation på vej, begynder jeg at håbe det er fordi jeg har testet for tidligt   4+5 idag, hvis det er lykkes 

Øv! Det er altså så irriterende.. Man vil så gerne have klar besked  Håber vi begge ender ud med en positiv test 

Anmeld Citér

10. december 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er nu gået 10 dage over tid og har lige her til morgen testet svagt positiv. 

Anmeld Citér

10. december 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er nu gået 10 dage over tid og har lige her til morgen testet svagt positiv. 

Ej hvor dejligt! Stort Tillykke ❤

Anmeld Citér

10. december 2018

Makon

Ej hvor er det dejligt at høre det er en mulighed stadig ����

Anmeld Citér

14. december 2018

Anonym trådstarter

Puha spændingerne i underlivet er godt nok blevet værre og det smerter også om i lænden.. 

Er begyndt at få mere ømme bryster samt en del madlede og kvalme.

Testen er stadig bragende negativ! 

Håber snart der sker noget!! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.