Min mand..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2018

Mille123

Anonym skriver:

Puha, det lyder ikke godt

Synes bare det er svært, da det jo faktisk også handler om min selvtillid. Det at min selvtillid og selvværd er lavt- det vil jo forfølge mig resten af tiden - og altså også følge med i andre fremtidige forhold.. Så det bliver nok ikke bedre, hvis nu at vi ikke er sammen en dag i fremtiden.  men ja, det er fandme scært. Bare hvis han er væk i længere tid end aftalt, så spekulerer jeg på- hvad han mon laver. 

Jeg prøver jo hele tiden at sige- at det er okay, han ser på andre damer osv.’ Men det gør dæmme ondt, når han aldrig ser på mig sådan. Og sjovt nok, vil han kun have sex med mig på de dage hvor han allerede har været inde og se på sex cams med damer  han har nogle “faste” pigerne han ser- - han onanerer i badet fremfor at være sammen med mig. Av hvor gør det ondt at tænke på det hele.

Det bliver bedre, bare ved at du er alene. Og for Guds skyld tal med dine veninder om det, så de kan være med til at bygge dig op. Jeg ved godt det ikke er nemt at tage skridtet - men det venter med sikker kun et bedre liv derude end hvad du har nu. Til samling kan jeg fortælle at min mand jagter mig til stadighed og gerne vil have sex og det på trods af at jeg ikke er nogen skønhed, men fordi han elsker mig. Han er ligeglad med andre kvinder, bevares han kan godt spotte store bryster når vi er ude men vi har et afslappet forhold til det, og kan grine af det sammen,  idet jeg ved han vil mig og elsker mig. - ud fra din beskrivelse lyder det ikke som om din mand elsker dig, men kun sig selv og hvis vægtskålene ikke er lige så er der ubalance og det kan ingen leve med. - DU er mere VÆRD

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2018

Anonym trådstarter

Ja, jeg har snakket med manden om mine følelser igen- hvortil han mener at det er mig der er gal på den. Han kan slet ikke se, hvorfor det skal såre mig med Instagram. Yderligere så påstår han at han ikke har en “afhængighed” 

Han har afvist mig helt seksuelt, her i julen. Hvor hans forklaring er, at han ikke har lyst imens vi bor på er gæsteværelse..

Anmeld Citér

26. december 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Ja, jeg har snakket med manden om mine følelser igen- hvortil han mener at det er mig der er gal på den. Han kan slet ikke se, hvorfor det skal såre mig med Instagram. Yderligere så påstår han at han ikke har en “afhængighed” 

Han har afvist mig helt seksuelt, her i julen. Hvor hans forklaring er, at han ikke har lyst imens vi bor på er gæsteværelse..

Jeg går udfra at I bor på gæsteværelse fordi I ikke er hjemme..  Hvis det er korrekt så syntes jeg at det er fint at din mand ikke har lyst til sex.

Udfra dine indlæg, så syntes jeg stadig din mand er noget mærkelig med andre ting, men det lyder også til, at du nærmest tigger og beder og sex i tide og utide, måske du skal arbejde lidt på det?

Anmeld Citér

1. januar 2019

Anonym trådstarter

Hej damer. Håber alle er kommet godt og sikkert ind i det nye år.

jeg tænkte jeg lige ville opdatere om vores aften.

Jeg har en som jeg har kendt i 4 mdr - hun er alene mor og har ikke det største netværk. Hun skulle have siddet alene hjemme, hvis ikke vi inciterede hende..

Aftenen går godt, men jeg kan simpelthen ikke undgå at se de lange blikke min mand sender efter hende. Når hun rejser sig, stirrer han pp røven og giver “elevatorblikket” flere gange har han kigget lige op i skridtet på hende. Jeg ved hvor hans øjne søger hen. 

Jeg synes det var hammer ubehageligt og skammede mig. Han kiggede ikke en eneste gang på mig- på den måde.

Jeg har fortalt lidt til hende, hvilke “problemer” vi har døjet med.. og ja, jeg er lidt overrasket over hun har lyst til at komme i virkelig nedringet tøj. 

Bukserne var trænings eller strømpebukser(!!) lidt gennemsigtige bagpp og blusen var sp kort, gennemsigtigt foran, og skjulte absolut ikke røven. Hun havde ikke en jakke på. Men lange stiletter.

Dømmer hende ikke for tøjvalget- eller det er ikke min hensigt. Selvfølgelig skal hun havde det på hun vil.  jeg sad godt nok bare og følte mig usynlig.  Forstår heller ikke, hvorfor hun netop dukker op sådan- da jeg har forklaret at min mand er lidt af en gris. Måske søgte hun netop bekræftelsen ? Ja, den fik hun da  

jeg var faktisk ked af det noget af aftenen, fordi jeg synes det var over MIN grænse at han ikke kunne styre sig med at kigge. At kigge en enkelt gang eller to er ok. Men det der show med at kigge efter hende når hun går osv. Det er klamt.

Jeg så også godt ud med min kjole- så ikke fordi jeg havde et telt på eller noget.

var ked af at, min mand kiggede så meget, samt at jeg synes det var lidt synd for hende. Skal lige siges hun på intet tidspunkt har gevet udtryk for at hun ikke var tilpas. Vi snakkede sammen alene indimellem. Og hun hyggede sig.

Anmeld Citér

1. januar 2019

Hjemmegaaende

du er altså helt forkert på den. når du begynder at bebrejde hende, hvad hun har på. Hun skulle sgu kunne komme nøgen og din mand burde STADIUG give udtryk for, at du var den vigtigste i rummet

Anmeld Citér

1. januar 2019

Anonym trådstarter

du er altså helt forkert på den. når du begynder at bebrejde hende, hvad hun har på. Hun skulle sgu kunne komme nøgen og din mand burde STADIUG give udtryk for, at du var den vigtigste i rummet

Ja, ved jeg er galt på den. Jeg bebrejder mest min mand. Men jeg er bare uforstående.. jeg kunne ikke drømme om at møde op som hende hvis det var hun var i min situation. 

Men ellers så har jeg ikke sagt noget til hende, andet end at hun er velkommen næste år igen.

Men jeg tror ikke jeg gider det show igen.  Jeg har lov til at synes det jeg synes. Af det er mærkeligt af hende.. jeg behandler hende ikke anderledes efter i går. Så rolig nu

var fandme ikke sjovt at være mig. Men et par drinks hjalp gevaldigt 

Anmeld Citér

1. januar 2019

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg har en som jeg har kendt i 4 mdr - hun er alene mor og har ikke det største netværk. Hun skulle have siddet alene hjemme, hvis ikke vi inciterede hende..

Aftenen går godt, men jeg kan simpelthen ikke undgå at se de lange blikke min mand sender efter hende. Når hun rejser sig, stirrer han pp røven og giver “elevatorblikket” flere gange har han kigget lige op i skridtet på hende. Jeg ved hvor hans øjne søger hen. 

Jeg synes det var hammer ubehageligt og skammede mig. Han kiggede ikke en eneste gang på mig- på den måde.

Jeg har fortalt lidt til hende, hvilke “problemer” vi har døjet med.. og ja, jeg er lidt overrasket over hun har lyst til at komme i virkelig nedringet tøj. 

Bukserne var trænings eller strømpebukser(!!) lidt gennemsigtige bagpp og blusen var sp kort, gennemsigtigt foran, og skjulte absolut ikke røven. Hun havde ikke en jakke på. Men lange stiletter.

Dømmer hende ikke for tøjvalget- eller det er ikke min hensigt. Selvfølgelig skal hun havde det på hun vil.  jeg sad godt nok bare og følte mig usynlig.  Forstår heller ikke, hvorfor hun netop dukker op sådan- da jeg har forklaret at min mand er lidt af en gris. Måske søgte hun netop bekræftelsen ? Ja, den fik hun da  

jeg var faktisk ked af det noget af aftenen, fordi jeg synes det var over MIN grænse at han ikke kunne styre sig med at kigge. At kigge en enkelt gang eller to er ok. Men det der show med at kigge efter hende når hun går osv. Det er klamt.

Jeg så også godt ud med min kjole- så ikke fordi jeg havde et telt på eller noget.

var ked af at, min mand kiggede så meget, samt at jeg synes det var lidt synd for hende. Skal lige siges hun på intet tidspunkt har gevet udtryk for at hun ikke var tilpas. Vi snakkede sammen alene indimellem. Og hun hyggede sig.

Hvorfor har du ændret din første besked. Der skrev du at hun havde læder bukser på. Og nu skriver du trænings eller strømpebukser. ?

Anmeld Citér

1. januar 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11
AnoMor skriver:

Hvorfor har du ændret din første besked. Der skrev du at hun havde læder bukser på. Og nu skriver du trænings eller strømpebukser. ?

Der er også en væsentlig forskel på trænings bukser og Strømpebukser :-D historien var vel ikke "forargelig nok" med læderbukser  

Anmeld Citér

1. januar 2019

AnoMor

Mor11 skriver:

Der er også en væsentlig forskel på trænings bukser og Strømpebukser :-D historien var vel ikke "forargelig nok" med læderbukser  

Nah det tænker jeg også og der er kommet væsentligt flere “hav ondt af mig” detaljer 

Anmeld Citér

1. januar 2019

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Du dømmer hende jo netop for tøjvalget! 

At din mand er en gris, skal vel ikke bestemme hendes tøjvalg? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.