Hej damer. Håber alle er kommet godt og sikkert ind i det nye år.
jeg tænkte jeg lige ville opdatere om vores aften.
Jeg har en som jeg har kendt i 4 mdr - hun er alene mor og har ikke det største netværk. Hun skulle have siddet alene hjemme, hvis ikke vi inciterede hende..
Aftenen går godt, men jeg kan simpelthen ikke undgå at se de lange blikke min mand sender efter hende. Når hun rejser sig, stirrer han pp røven og giver “elevatorblikket” flere gange har han kigget lige op i skridtet på hende. Jeg ved hvor hans øjne søger hen.
Jeg synes det var hammer ubehageligt og skammede mig. Han kiggede ikke en eneste gang på mig- på den måde.
Jeg har fortalt lidt til hende, hvilke “problemer” vi har døjet med.. og ja, jeg er lidt overrasket over hun har lyst til at komme i virkelig nedringet tøj.
Bukserne var trænings eller strømpebukser(!!) lidt gennemsigtige bagpp og blusen var sp kort, gennemsigtigt foran, og skjulte absolut ikke røven. Hun havde ikke en jakke på. Men lange stiletter.
Dømmer hende ikke for tøjvalget- eller det er ikke min hensigt. Selvfølgelig skal hun havde det på hun vil. jeg sad godt nok bare og følte mig usynlig. Forstår heller ikke, hvorfor hun netop dukker op sådan- da jeg har forklaret at min mand er lidt af en gris. Måske søgte hun netop bekræftelsen ? Ja, den fik hun da
jeg var faktisk ked af det noget af aftenen, fordi jeg synes det var over MIN grænse at han ikke kunne styre sig med at kigge. At kigge en enkelt gang eller to er ok. Men det der show med at kigge efter hende når hun går osv. Det er klamt.
Jeg så også godt ud med min kjole- så ikke fordi jeg havde et telt på eller noget.
var ked af at, min mand kiggede så meget, samt at jeg synes det var lidt synd for hende. Skal lige siges hun på intet tidspunkt har gevet udtryk for at hun ikke var tilpas. Vi snakkede sammen alene indimellem. Og hun hyggede sig.