Hvornår fortalte I, at I skulle være forældre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

616 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. december 2018

Anonym trådstarter

Hej alle, 

Hvornår fortalte i at i ventede jer? 

Vi tænker nemlig at fortælle det langt henne i graviditeten. Selvfølgelig dertil hvor det bare ikke kan skjules mere. Andre der har gjort det? Hvordan reagerede folk? Fortrød i, at fortælle det så sent? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle, 

Hvornår fortalte i at i ventede jer? 

Vi tænker nemlig at fortælle det langt henne i graviditeten. Selvfølgelig dertil hvor det bare ikke kan skjules mere. Andre der har gjort det? Hvordan reagerede folk? Fortrød i, at fortælle det så sent? 

Vi fortalte det til de nærmeste (forældre, søskende og bedste venner) indenfor den første uge der blev testet positivt. Resten fik det først at vide efter nf scanning. 

Anmeld Citér

6. december 2018

mor til 2 skønne piger .

Efter 3 måneder . 

Anmeld Citér

6. december 2018

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Vi fortalte vores familie. Da vi var over de 3 mdr. Og var til de scanner ovs. Fik af vide at barnet er sund og rask. Tæt venner fik de af vide da maven kom frem og de sprugte. Jeg var ved at tag min pædagog uddannelse og til afgangfest og skulle holde tale så de at jeg var gravid der havde jeg 2 mdr tilbage 1 mdr før lille piges ankomst offentlige gjorde vi det på Facebook. 

Anmeld Citér

6. december 2018

A38

Jeg fortalte det til tætte venner og familie umiddelbart efter positiv test, og til arbejde og øvrige da jeg var omkring halvvejs.

Jeg tror primært min mor ville være blevet skuffet, hvis jeg først fortalte det sent. Men det er også fordi vi deler alt. Jeg tror ikke nogen andre ville rynke brynene, hvis de først fik det at vide sent. 

Anmeld Citér

6. december 2018

Soonmom

Jeg er 10+1 og vi er begyndt at sige det efter tryghedsscanningen i dag. - det er nemlig bla fordi det snart ikke kan skjules mere (3. Gangs) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.