Er der andre der har oplevet "bobler" gentagne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
4 svar
5 synes godt om
6. december 2018

Mra43

Er mega nysgerrig om der evt er andre herinde som har oplevet de der "bobler" gentagne gange samme sted ? Jeg oplever det i venstre side under navlen. Det er kun der jeg har mærket bobler i en uge nu. Lige haft test dag for nylig men negativ. Jeg kunne rigtigt godt tænke mig at høre om andre har oplevet det samme ? At kun at mærke bobler i den ene side og samme sted hver gang ... Ved ik om det er tarmene der driller eller om det fordi der er noget spire igang synes bare det mærkeligt at det er samme sted jeg mærker det ? Og tænker hvis det kun er tarme der driller .. burde man så ikke mærke det andre steder i maven ? hjælp 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2018

AnoMor

Mra43 skriver:

Er mega nysgerrig om der evt er andre herinde som har oplevet de der "bobler" gentagne gange samme sted ? Jeg oplever det i venstre side under navlen. Det er kun der jeg har mærket bobler i en uge nu. Lige haft test dag for nylig men negativ. Jeg kunne rigtigt godt tænke mig at høre om andre har oplevet det samme ? At kun at mærke bobler i den ene side og samme sted hver gang ... Ved ik om det er tarmene der driller eller om det fordi der er noget spire igang 

Please hjælp 

Du stillede samme spørgsmål igår hvor du fik svar på det. 

Svarene ændre sig ikke fra dag til dag 

Anmeld Citér

6. december 2018

Mra43

AnoMor skriver:

Du stillede samme spørgsmål igår hvor du fik svar på det. 

Svarene ændre sig ikke fra dag til dag 

Så har jeg ikke forklaret mig rigtigt jeg efterspørg om der evt er nogle der ved noget omkring de tarme der ? Tænker om det kan lade sig gøre kun at boble et sted hvis det er tarmene der driller er da lidt nervøs for om der er noget andet galt i min mave 

Anmeld Citér

6. december 2018

AnoMor

Mra43 skriver:

Så har jeg ikke forklaret mig rigtigt jeg efterspørg om der evt er nogle der ved noget omkring de tarme der ? Tænker om det kan lade sig gøre kun at boble et sted hvis det er tarmene der driller er da lidt nervøs for om der er noget andet galt i min mave 

Så længe du ikke har smerter, feber eller lignende er der ikk noget at være bekymret for. 

Jeg oplever det også ofte og tit samme sted hver gang. Men jeg er hverken gravid eller syg. Bare luft i tarmene. Helt normalt. 

Anmeld Citér

6. december 2018

Abracadabra

Det er et meget velkendt fænomen med bobler, som af kroppen fejltolkes som fosterbevægelser. Det er små prutter, som suser rundt... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.