Testet på dagen men negativ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
4 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. december 2018

Mra43

Hej alle herinde. Er hel ny på dette forum. 

Sagen er den at jeg har taget en test i dag, med en af de der hvor man kan teste 6dage før mens. Men i dag er det min 29 cyklus. Negativ viste testen. 

Mit spørgsmål er så. Jeg har den sidste uges tid haft små bobler fornemmelser i venstre side af maven - ligesom om der sidder en nerve i klemme. Det vist sådan jeg kan beskrive det. Det er skråt ned fra navlen mod venstre. Det kommer når jeg slapper af om aften og om morgenen har jeg mærket til det samme når jeg er vågnet. Det kan også fornemmes når jeg nogle gange hoster eller nyser. Det skal siges jeg flergangsfødende .. men andre der har oplevet det samme ? De der bobler ? Og gentagne gange samme sted ? Har mærket til det i en uges tid nu. Mon det kunne være tegn på en bebs? 

Håber at nogle har lyst til at give respons på mit indlæg :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2018

Anonym

Mra43 skriver:

Hej alle herinde. Er hel ny på dette forum. 

Sagen er den at jeg har taget en test i dag, med en af de der hvor man kan teste 6dage før mens. Men i dag er det min 29 cyklus. Negativ viste testen. 

Mit spørgsmål er så. Jeg har den sidste uges tid haft små bobler fornemmelser i venstre side af maven - ligesom om der sidder en nerve i klemme. Det vist sådan jeg kan beskrive det. Det er skråt ned fra navlen mod venstre. Det kommer når jeg slapper af om aften og om morgenen har jeg mærket til det samme når jeg er vågnet. Det kan også fornemmes når jeg nogle gange hoster eller nyser. Det skal siges jeg flergangsfødende .. men andre der har oplevet det samme ? De der bobler ? Og gentagne gange samme sted ? Har mærket til det i en uges tid nu. Mon det kunne være tegn på en bebs? 

Håber at nogle har lyst til at give respons på mit indlæg :-)

Hejsa. Tvivler på det er tegn på bebs. Tror nærmere det er tarmene der snakker.  

men hvis mens er udeblevet så test hver anden dag og se om ikke der kommer en positiv streg snart. Selv testede jeg først positivt efter en uges udeblivelse 

Anmeld Citér

5. december 2018

Babilooo

Altså bobler er tidligst i ca uge 14. Så det kan vel næppevlre bebs.

Anmeld Citér

5. december 2018

Mra43

Anonym skriver:

Hejsa. Tvivler på det er tegn på bebs. Tror nærmere det er tarmene der snakker.  

men hvis mens er udeblevet så test hver anden dag og se om ikke der kommer en positiv streg snart. Selv testede jeg først positivt efter en uges udeblivelse 

Tak for svar �� Ja. Det er også lidt tidligt at vide noget rigtigt... Er kun liggeeeee nået dagen for test-dag bare lidt mystisk at mærke sådanne "bobler" som en nerve i klemme... Har jeg dog aldrig før mærket til i min krop. Jeg forsøger at afvente med tålmodighed nogle dage endnu  Tak fordi du skrev 

Anmeld Citér

5. december 2018

Mra43

Tjullehej skriver:

Altså bobler er tidligst i ca uge 14. Så det kan vel næppevlre bebs.

Tænker også lidt det samme men nu har jeg bare aldrig før oplevet noget ligende Og eftersom jeg er mommi til en del børn så blev jeg pludselig opmærksom på de signaler kroppen giver mig jeg har også først test-dsg i dag og nok også lidt utålmodig Men måske jeg skal afvente et par dage endnu før jeg igen tager en test 

Tak fordi du skrev 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.