Julegaveide til baby på 8 måneder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

744 visninger
8 svar
10 synes godt om
5. december 2018

Lisette W

Hvad giver I jeres babyer i julegave? Min yngste er 8 måneder og hans storebror er 3,8 så der er masser af legetøj i huset.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2018

MoarMoar

Min søn på 10 mdr, får tøj i julegave (lykkepose fra småfolk, 4/5 fine bluser). Vi har også meget legetøj, så han får kun den ene gave af os. Han forstår jo ikke jul og gaver endnu. 

Anmeld Citér

5. december 2018

Babilooo

Jeg ville købe noget fra boblet som kan bruges senere. Eller lamaze..  jeg gav næsten ikke noget i den alder - de fatter ingen ting alligevel.

køb noget du alligevel ville give. Evt nogle gode børnebøger du kan læse som godnat historie - Pippi, Emil fra Lønneberg eller noget andet. Du k

legeunderlag med vejbane eller bogstaver på. 

Dublo .. brio

Anmeld Citér

5. december 2018

MorNana

Vi gav slet ikke gaver dengang, de fik alligevel 100 andre ting fra familie og venner, og så er de jo egentligt ret ligeglade. Så længe de er mætte og tørre :-)

Anmeld Citér

6. december 2018

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Lisette W skriver:

Hvad giver I jeres babyer i julegave? Min yngste er 8 måneder og hans storebror er 3,8 så der er masser af legetøj i huset.. 

Vi gav ikke vores datter gaver den første jul. Hun fik masser af de andre. Samt vi i forvejen havde brugt rigeligt på legetøj osv løbende det første halve år. Hun var 6 mdr den første jul. 

Julen efter fik hun kun en meget lille gave. Igen havde hun hele året fået alt hvad hun havde brug for eller hvad vi faldt over kunne være sjovt/udviklende osv for hende. 

Anmeld Citér

6. december 2018

Lisette W

MorNana skriver:

Vi gav slet ikke gaver dengang, de fik alligevel 100 andre ting fra familie og venner, og så er de jo egentligt ret ligeglade. Så længe de er mætte og tørre :-)

Jeg vil give han et eller andet pga storebror. Han vil helt sikkert synet det er underligt og synd hvis ikke lillebror får en gave.

Anmeld Citér

6. december 2018

Lisette W

SDD skriver:

Vi gav ikke vores datter gaver den første jul. Hun fik masser af de andre. Samt vi i forvejen havde brugt rigeligt på legetøj osv løbende det første halve år. Hun var 6 mdr den første jul. 

Julen efter fik hun kun en meget lille gave. Igen havde hun hele året fået alt hvad hun havde brug for eller hvad vi faldt over kunne være sjovt/udviklende osv for hende. 

Vi har ikke rigtig købt noget i løbet af året fordi han har arvet det hele fra storebror. Jeg syntes han skal have et eller andet der er hans eget

Anmeld Citér

6. december 2018

Ano18

Jeg ville få lavet en fotobog til ham med billeder af familiemedlemmmer, hans værelse, ham på legepladsen, svømmehallen, zoo etc. Eller en anden personlig bog. Hvis han bruger sutter, så nogle med navn på. Juniordyne m noget lækkert betræk, en jellycat bamse, river stones eller dem m forskellig “belægning” så de er sjove at træde på, legeskum, bobles rullebræt, et telt, “mine første tusser og modellervoks etc” som kan ligge lidt til han bliver ældre, tut tut biler eller det der sjove legetøj til badet ... Hm hvad hedder det nu ... yookidoo tror jeg

Anmeld Citér

7. december 2018

Lisette W

Ano18 skriver:

Jeg ville få lavet en fotobog til ham med billeder af familiemedlemmmer, hans værelse, ham på legepladsen, svømmehallen, zoo etc. Eller en anden personlig bog. Hvis han bruger sutter, så nogle med navn på. Juniordyne m noget lækkert betræk, en jellycat bamse, river stones eller dem m forskellig “belægning” så de er sjove at træde på, legeskum, bobles rullebræt, et telt, “mine første tusser og modellervoks etc” som kan ligge lidt til han bliver ældre, tut tut biler eller det der sjove legetøj til badet ... Hm hvad hedder det nu ... yookidoo tror jeg

Rigtig god idé med en fotobog!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.