Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nogle gode forslag til en hyggedag med en 5 årig. Sidst var vi på Kronborg.
vi har også været på teknisk museum i Helsingør og på national museet.
god forslag ..?
vi har bil ... og bor ved Lyngby.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvad med Experimentarium i Hellerup?
Jeg holdt hyggedag med min 4 1/2 årige den anden dag. Vi tog en tur i skøjtehallen - hans første gang, og så valgte han at vi skulle spise på MC dobalds bagefter ☺️
X jump eller leos legeland
Godt med tøj på og så i zoo og se den lille isbjørneunge. (Hvis den ikke er gemt for offentligheden endnu)
Min søn elsker at få læst højt, så en tur på biblioteket og låne bøger også hjemme at læse højt uden forstyrrelser fra søskende.
Nogle gange kan en hyggedag også bare være tøffetid hjemme med leg, spil, tegning, læsning og varm kakao!
Det elsker min søn i hvert fald!
En tur på legepladsenBiografStrand (ja om vinteren) og finde strandskaller evt lave strand"maleri" med hvad I kan findeSkov og finde kogler eller pindeBibliotekisbar (i et storcenter)
Anonym skriver: Nogle gode forslag til en hyggedag med en 5 årig. Sidst var vi på Kronborg. vi har også været på teknisk museum i Helsingør og på national museet. god forslag ..? vi har bil ... og bor ved Lyngby.
Vores to yndlingssteder:
experimentariet og Frilandsmuseet. Det har åbent i den kommende weekend.
Loa skriver: Godt med tøj på og så i zoo og se den lille isbjørneunge. (Hvis den ikke er gemt for offentligheden endnu)
Den får man først lov at se om 2-3 måneder. Nu får isbjørne moren i en form for hi, hvor baby dier i 2-3 måneder og hun ingen føde indtager (hvis hun opfører sig som i naturen). Lige nu vejen den lille unge knapt et kilo.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128