Hej, de damer. Jeg har oprettet en tråd tidligere.
Sagen er at min forhenværende sp har sendt en indberetning til kommunen angående vores babys trivsel. Her står, at vores pige ikke trives og at jeg som mor ikke har et bånd til hende
Grunden til at hun er forhenværende er at kemien imellem os var rigtig skidt. Kort sagt, det havde intet med indberetningen at gøre, at jeg valgte at få en ny sp.
Når vi er ude elsker hun at kigge på andre - og pludre. Men sker det, at hun bliver overvældet/ ked af det - så er det kun mor og far der kan trøste, og som må komme helt tæt på.
Sagsbehandleren mente ikke, at vores pige mistrivedes. Hun pludrer og er meget aktiv. Det gør vores nye sp heller ikke. MEN de mener at vores mor-datter bånd skal styrkes. og derfor har de lagt meget vægt på at vi skal tage i mod et forløb med en pædagog. Fair nok, vi har så takket ja. Da vi selv mener, at vores datter er vigtig. Så må vi også gøre det, som fagpersoner synes er rigtigt.
Jeg sidder bare tilbage med en følelse af ikke at være god nok. På trods af, at sagsbehandler og sp har sagt det er et frivilligt forløb. Jeg har haft så mange dumme tanker
og er først ved at komme mig over min tidligere sp nu. Hun var rigtig grov. Lige nu har jeg det lidt svært
Det har helt sikkert påvirket min selvtillid med den beretning.
MEN med en indberetningen i rygsækken, så er man nødt til at vise man handler på det.
Ved ikke hvorfor jeg skriver herinde, men jeg har ingen jeg kan tale med dette om- udover min mor og kæreste.
Jeg
Anmeld
Citér