hvordan er jeres symptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

593 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. oktober 2009

wedell

Hej tøser.

Hvordan er jeres symptomer? Er der nogle af jer der har oplevet at symptomerne aftaget alledere i slut af uge 7. ? jeg er 7+5 og i sidste uge havde jeg konstant kvalme og var vildt træt. men så pludselig fra dag til dag forsvandt kvalmen og jeg fik mere energi. Jeg er stadig lidt træt og lidt ømme bryster, men mest om aftenen og øget appetit. men ellers er alt andet forsvundet og det bekymre mig idet jeg tidligere har oplevet MA i uge 12.

Jeg håber selvfølgelig på at det er helt nogmalt. Hvad oplever I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2009

Malene84

hey wedell

hmmm ja... altså... jeg har det så fuldstændig modsat dig - jeg får det bare værre og værre  kvalme, kvamle og kvalme - nu uge 10

Anmeld

23. oktober 2009

Riksen

Hej!

Jeg er i dag 8+0 og jeg har først den seneste uge oplevet hovedpine og øget kvalme - generel utilpashed. Men før det har jeg haft det fint. Jeg har da været træt og haft en lille smule kvalme, som hurtigt kunne kureres med et hurtigt måltid. Men jeg har haft det rigtigt godt.

En af mine bekendte er jordemoder, så jeg spurgte hende om det var normalt ikke at mærke særlig meget til graviditeten og altså faktisk have det godt, for man hører jo typisk om kvinder der konstant kaster op, og som slet ikke kan fungere i hverdagen. Hun sagde at det er helt normalt at man ikke er dårlig, og det er langt fra alle der kaster op og har svær kvalme. Graviditeter er meget forskellige fra kvinde til kvinde.

Hvis du er bekymret, synes jeg du kontakte din læg.

Hilsen Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.