ihh nej altså

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

680 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. april 2008

bette

nu hvor mikkel har lært at rejse sig op.. er det så det eneste han fortager sig når jeg puttet ham.. ligger ham ned konstant.. agghh skal have sænken den bund... kan sku ik lide det..

gør i andres bebser også det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2008

Helle30

Rejser sig??? Pas! Sofie ligger stadig sødeligt i sin vugge med 30 cm. høje kanter, og jeg har ingen mistanke om, at hun er på vej til at lege Houdini overhovedet.
Det er da en god idé at sænke bunden, men jeg tænker; hvad så, når han ikke vil sove og hellere vil stå? Kan de så godt finde ud af at lægge sig til ro, når de bliver trætte af at øve i at stå?

- Helle

Anmeld

11. april 2008

bette

Helle30 skriver:

Rejser sig??? Pas! Sofie ligger stadig sødeligt i sin vugge med 30 cm. høje kanter, og jeg har ingen mistanke om, at hun er på vej til at lege Houdini overhovedet.
Det er da en god idé at sænke bunden, men jeg tænker; hvad så, når han ikke vil sove og hellere vil stå? Kan de så godt finde ud af at lægge sig til ro, når de bliver trætte af at øve i at stå?

- Helle

hmm ja godt spørgsmål.. jeg blev ved med at gå ind og lægge ham ned igen.. og nu sover han heldigvis.. men ved ikke om han kunne falde i søvn stående haha8D
eller om han ville ligge sig ned.. ja godt spørgsmål...

Anmeld

11. april 2008

Helle30

Er han en rigtig soldat? så kan han stå op og sove:))

Anmeld

11. april 2008

Loggidut

hvad med en barnevognesele...til han har lært at man putter....kan man ikke det?

Anmeld

11. april 2008

bette

Loggidut skriver:

hvad med en barnevognesele...til han har lært at man putter....kan man ikke det?

hmm tror ikke man kan fastgøre sådan en på træmmesengen.. hehe.??
men måske jeg kunne bruge min kørepose. den kan han da ikke lige komme ud af..
jaaa altså med mindre han er Houdini 8D og det tror jeg ikke.. hmm

Anmeld

11. april 2008

linemus

Jeg tror da nok, han finder ud af at lægge sig ned, når han bliver træt. Sebastian gjorde det også konstant. Ellers så kalder han vel. Signe gør det også, men hun er ikke så smart til at komme ned igen, så hun begynder at pylre efter kort tid... Glæder mig til, hun lærer at sætte sig ned igen, for det er hele dagen - hun rejser sig op af alt og står rigtig flot, men kan altså ikke komme ned igen (hovedrystende-smiley).

- Line

Anmeld

11. april 2008

ka li ja

ja lige præcis det samme her. så længe dr ikke blir grædt der inde, så lad endelig ungen stå. det gjrde vi også med alexander

Anmeld

11. april 2008

Mie A

Simon har gjort det længe. Vi går ind og lægger ham ned indtil at han bliver liggende.
Han kan også gå når han står op, så der er gang i den herhjemme...:D

Knus Mie

Anmeld

11. april 2008

linemus

Mums billede, Mie. Jeg kunne da slet ikke samle mig om det, du havde skrevet - måtte lige læse det to gange :$8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.