Søvnmønster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. november 2018

Louisen90

Jeg er i tvivl om hvorvidt min drengs søvnmønster er “ok” ved ikke om det er for meget eller for lidt. Min dreng er 3 måneder, tager godt på i vægt og er generelt en glad, smilende og tilfreds lille fyr. 

Han sover fra kl 18-19 tiden til omkring 03-04 om natten hvor han får en flaske og sover derefter igen i 3 timer. Så står han op og får endnu en flaske og herefter går resten af dagen med leg, gåtur og ca 3 lure af 1 times til halvanden times varighed inden han igen bliver lagt for natten dér ved 18-19 tiden. 

Hvordan sover dit barn? Og har du erfaringer med hvad der er tilstrækkeligt og ok af søvnmønster for et barn på 3 måneder? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2018

Oddi

Profilbillede for Oddi

Som jeg regner frem til sover dit barn mellem 14-16 timer. Det synes jeg lyder rigtig fint for den alder. 

Dit barn sover rigtig flot om natten med kun 1 opvågning på 11-12 timer - det er virkelig flot for en på kun 3 måneder!.. 

Et barn på 0-3 månder anbefales at få 14-17 timer i døgnet. 

et på 4-11måneder anbefales 12-15 timer. 

Så jeg synes det lyder rigtig fint med det din dreng får - ingen grund til bekymring og nyd endelig hans flotte søvnrytme

Anmeld Citér

29. november 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg er i tvivl om hvorvidt min drengs søvnmønster er “ok” ved ikke om det er for meget eller for lidt. Min dreng er 3 måneder, tager godt på i vægt og er generelt en glad, smilende og tilfreds lille fyr. 

Han sover fra kl 18-19 tiden til omkring 03-04 om natten hvor han får en flaske og sover derefter igen i 3 timer. Så står han op og får endnu en flaske og herefter går resten af dagen med leg, gåtur og ca 3 lure af 1 times til halvanden times varighed inden han igen bliver lagt for natten dér ved 18-19 tiden. 

Hvordan sover dit barn? Og har du erfaringer med hvad der er tilstrækkeligt og ok af søvnmønster for et barn på 3 måneder? 

Da mine børn var tre måneder var de højst vågne 2 timer af gangen og sov ca 2-3 timer imellem. De blev ammet - kan ikke huske hvor mange gange. 

Men du ligger ham jo nok når han er træt og han vågner når han er frisk. Så det skal du ikke bekymre dig om

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.