Kære jer
Jeg ved godt at der har været lignende tråde gennem tiden, men jeg kunne godt tænke mig at høre HVORDAN at i holder jeres mad/husholdnings budget nede?
Jeg synes at det stikker helt af for os herhjemme i øjeblikket..
Vi forsøger at lave madplan til hver uge, og jeg handler ind efter den.
Når jer handler til en uges mad + husholdning (toiletartikler, rengøring mm) bliver det som regel ca 500 kr. Og det er jo meget fornuftigt til 2 voksne og 1 barn. MEN!! Alligevel formår min mand og jeg vil at bruge 500-1000 kr mere om ugen på latterlige små indkøb.
Det er ofte fordi så mangler vi lige en banan eller en mælk, også smutter vi i supermarkedet og kommer hjem med en masse andre ting
Jeg ved bare ikke helt hvordan vi skal gribe det an, vi bruger FOR mange penge i dagligvarer butikker!
Det er ikke fordi at vi ikke har råd, men jeg ville så gerne have at vi satte flere penge på vores opsparing - som vi ikke tager tilbage sidst på måneden fordi der er lavvande. Vi har en masse projekter på huset, som vi gerne vil have lavet. Men det bliver jo aldrig til noget, hvis vi bruger alle vores penge 
Så ladys hit me! Med håndgribelige forslag til hvordan vi kan ændre vores dumme vaner og rutiner.
Anmeld
Citér