Brug for luft.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

802 visninger
7 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. november 2018

Anonym trådstarter

Jeg har simpelthen bare brug for luft. 

Har idag været til en meget for sen 5 måneders undersøgelse min søn er 7 måneder. Sekretæren glemte at booke tid til undersøgelse efrer vaccine og så var der lige over en måneds ventetid. 

Vi kommer så derop og alt går egentlig godt. 

Min søn har haft et udsving på sin vægtkurve da han var omkring de 4 måneder men det kan lægen ikke se i deres system da det åbenbart ikke samarbejder med hinanden. Fair nok.. Så de eneste måling de har på min søn er fra han var 5 uger og så idag så kurven er selvfølgelig dalende. Jeg prøver at forklare min læge det fordi han havde et udsving omkring de 4 måneder men har nu de sidste 3 målinger fulgt sin egen kurve igen. Så fatter ikke hvad se kan bruge den kurve til hos lægen den er jo slet ikke realistisk. Så nu skal vi til kontrol vejninger januar... Aner ikke hvorfor og hvad det er hun bekymre sig om 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2018

Anonym

Hvordan kan det forsinkede undersøgelse nogensinde blive sekretærens skyld? 

Jeg synes det er meget fint, at lægen er opmærksom på vægten, men kunne du ikke henvise til sundhedsplejerskens notater?

Anmeld Citér

27. november 2018

Mamalou

Tænker at det er en god ting, at lægen er grundig og beder jer komme igen til januar. 

Anmeld Citér

28. november 2018

LSS

Anonym skriver:

Jeg synes det er meget fint, at lægen er opmærksom på vægten, men kunne du ikke henvise til sundhedsplejerskens notater?

Enig her. Det er dit ansvar som mor at sørge for at bestille tid til diverse besøg ved lægen. 

Med hensyn til vægten, så synes hegn kun det godt der bliver tjekket op på det. 

Jeg kan faktisk slet ikke se problemet..

Anmeld Citér

28. november 2018

Anonym trådstarter

Sjovt  i hænger jer i det med sekretæren, det var hendes skyld jeg ringede og bookede tid dengang til begge dele men hun fik kun reserverer tid til vaccine og undskyldte selv mange gange.... Men det er heller ikke det som er mit problem lige nu.... 

Anmeld Citér

28. november 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jo det kom jeg også i tanke om at jeg har adgang til sundhed vejen.... Hvilket jeg har skrevet til min læge over lægevejen også

Anmeld Citér

28. november 2018

Soonmom

Men hvad skader en kontrolvejning? - det er vel for at se om der sker fremskridt hvis h*n er for lille pt?

Det er vel fair, jeg kan ikke se hvad der er at være utilfreds over

Anmeld Citér

28. november 2018

migxher

Nu er det jo heldigvis bare et tilbud og du kan sige nej tak så kan du eventuelt ringe til din sundhedsplejerske først og få hende til at taste den nuværende vægt ind i hendes system og se hvordan det ser ud der. 

Jeg kender desuden mange børn inkl mine egne 2 hvor de er dalet lidt på kurven ved 4 måneders alderen. Så længe der sker over tid og ikke brat er der intet i vejen for det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.