Idéer til barselsgaver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

629 visninger
5 svar
6 synes godt om
27. november 2018

Anonym trådstarter

Hej med jer 

Jeg er på udkig efter en barselsgave til en veninde, og mangler lidt inspiration. Jeg vil gerne give en personlig gave og har overvejet alt fra smykker som fra https://by-q.dk/ til sødt babytøj eller en fin rangle. Er der nogen, som har erfaring med smykker derfra? Eller har   I andre gode idéer? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2018

Birthdaybaby

De gaver jeg er blevet gladest for er (i ikke prioriteret rækkefølge) 

- Hjemmelavede godter. Fx cookies 

- Creme, produkter til fodbehandling og lignende forkælelse til mor 

- Hjemmestrik til baby (neutrale farver og uld i god kvalitet) 

HVIS man kommer med legetøj, så skal det være god kvalitet, og helst kunne byttes. Det samme gælder egentlig med tøj. 

Anmeld Citér

28. november 2018

Tante15

Jeg kender ikke til hjemneside, men vil foreslå vedhæng med livets træ, ellers har jeg været glad for at få legetøj, babyhåndklæde, eller tøj eller en god bog til moderen. 

Anmeld Citér

28. november 2018

God-mor

Anonym skriver:

Hej med jer 

Jeg er på udkig efter en barselsgave til en veninde, og mangler lidt inspiration. Jeg vil gerne give en personlig gave og har overvejet alt fra smykker som fra https://by-q.dk/ til sødt babytøj eller en fin rangle. Er der nogen, som har erfaring med smykker derfra? Eller har   I andre gode idéer? 

Jeg blev mest glad for gaverne fra min mor og svigermor, som havde lavet en hulens masse hjemmebag og madretter, så jeg ikke skulle stå i køkkenet en hel måned  Det er faktisk mere prisværdigt en man skulle tro

Anmeld Citér

28. november 2018

Anonym trådstarter

Tusinde tak for jeres gode svar - I er da fuldstændig de rette at spørge til råds  Gaver man selv har lavet betyder også altid ekstra meget, så måske det også var noget jeg skulle prøve Birthdaybaby.

Tante15, Livets Træ er især også den jeg faldt over. 

Og så kan jeg altid supplere med noget praktisk hjælp som du nævner God-mor. Det må næsten også være guld værd i starten. 

Mange tak for det allesammen 

Anmeld Citér

28. november 2018

Soonmom

Jeg er så i total modsat grøft.

jeg ville blive ret skuffet over at få en gave der bare skal spises 

lækker tøj er altid dejligt.

hjemmestrik som en anden nævner, men du skal dælme være sikker på deres stil så - jeg har set meget hjemmestrik jeg ikke kunne drømme om at putte mine børn i

Giv ALDRIG bamser, det er vist hadegaven hos næsten alle forældre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.