Omg! Hjælp søges til test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.744 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. november 2018

Bettesi

Hej jeg har været igennem iui behandling, hvor jeg har fået ælsprøjte som kan give falske streger på graviditetstester, jeg har hverdag taget en graviditetstest hver eneste dag for at se hvornår alt stof fra ælsprøjten var 100% ude af kroppen, så jeg istedet kunne begynde at spore en evt graviditet

Som i kan se på billedet havde jeg stadig lidt af ælsprøjten i mig 4 DEÆ (dage efter ælsprøjten)

Hvor jeg efterfølgende testede total negativ 5 DEÆ/6 DEÆ/ 7DEÆ og her til morgen fik jeg denne flotte streg 8 DEÆ? 

Er sådan helt op og køre over det ����

Tror i måske jeg er heldig at være gravid denne omgang?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2018

Camillos

Nogen123 skriver:

Hej jeg har været igennem iui behandling, hvor jeg har fået ælsprøjte som kan give falske streger på graviditetstester, jeg har hverdag taget en graviditetstest hver eneste dag for at se hvornår alt stof fra ælsprøjten var 100% ude af kroppen, så jeg istedet kunne begynde at spore en evt graviditet

Som i kan se på billedet havde jeg stadig lidt af ælsprøjten i mig 4 DEÆ (dage efter ælsprøjten)

Hvor jeg efterfølgende testede total negativ 5 DEÆ/6 DEÆ/ 7DEÆ og her til morgen fik jeg denne flotte streg 8 DEÆ? 

Er sådan helt op og køre over det ����

Tror i måske jeg er heldig at være gravid denne omgang?

Når den ikke er tydeligere tænker jeg det er svært at bedømme  prøv at vente et par dage jeg krydser fingre 

Anmeld Citér

27. november 2018

Anonym

Jeg kan desværre kun se en grå streg,og derfor en negativ test.

8 dage efter ÆL sprøjten,er du kun 3+0 og der er der altså ikke noget hcg til stede inu.

Anmeld Citér

27. november 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg kan desværre kun se en grå streg,og derfor en negativ test.

8 dage efter ÆL sprøjten,er du kun 3+0 og der er der altså ikke noget hcg til stede inu.

Det passer slet ikke. Flere kan teste positivt allerede 3+0-1 stykker. 

Til ts. Kan godt se stregen. Men er i tvivl om der er farve i. Vent et par dage og helst til udebleven men og prøv så igen. Så er risikoen for at fange en bio også mindre 

Anmeld Citér

28. november 2018

Bettesi

Undskyld kan ikke lade være med at teste ����

Tog lige denne imorges 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

28. november 2018

Anonym

Anonym skriver:

Det passer slet ikke. Flere kan teste positivt allerede 3+0-1 stykker. 

Til ts. Kan godt se stregen. Men er i tvivl om der er farve i. Vent et par dage og helst til udebleven men og prøv så igen. Så er risikoen for at fange en bio også mindre 

Ja 3+1.

I 3+0 begynder implantationen,og der vil derfor tidligst være nok hcg til stede i urinen i få tilfælde i 3+1.

Anmeld Citér

28. november 2018

Anonym

Anonym skriver:

Ja 3+1.

I 3+0 begynder implantationen,og der vil derfor tidligst være nok hcg til stede i urinen i få tilfælde i 3+1.

Det kan stadig godt. Det har der været flere eksempler på herinde. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.