Kontaktlinser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

646 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. november 2018

Anonym trådstarter

Hej. Er på ferie og min ene kontaktlinse er røget op bag øjenlåget . Kan ikke se den og min mand kan heller ikke. Men jeg kan mærke der sidder noget i vejen. What to do ? Har ikke saltvands dråber på mig og alt er lukket i nærheden af os fordi det er søndag. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2018

Babilooo

Anonym skriver:

Hej. Er på ferie og min ene kontaktlinse er røget op bag øjenlåget . Kan ikke se den og min mand kan heller ikke. Men jeg kan mærke der sidder noget i vejen. What to do ? Har ikke saltvands dråber på mig og alt er lukket i nærheden af os fordi det er søndag. 

Er du sikker på at dit øje ikke bare er irriteret..?

Jeg har mange gange troet at linsen stadigvæk var der selvom det bare var irritation.

I forhold til saltvand. .. kog noget vand og opløs en lille smule salt i det og lad det afkøle helt. Så kan fu skylle øjet med det. Men husk for Gud skyld at tjekke temperaturen. 

Hvis du har endagslinser så bryd en linse du skulle bruge i morgen og anvend væsken herfra som linsen ligger i.

Anmeld Citér

25. november 2018

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Er du sikker på at dit øje ikke bare er irriteret..?

Jeg har mange gange troet at linsen stadigvæk var der selvom det bare var irritation.

I forhold til saltvand. .. kog noget vand og opløs en lille smule salt i det og lad det afkøle helt. Så kan fu skylle øjet med det. Men husk for Gud skyld at tjekke temperaturen. 

Hvis du har endagslinser så bryd en linse du skulle bruge i morgen og anvend væsken herfra som linsen ligger i.

Tak for  gode råd. Dem vil jeg huske til en anden gang. Den faldt ud af sig efter en times tid og var i to dele. Så nu er alt godt igen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.